středa 25. března 2015

Šumivá výbava do koupele z dílny Sephory


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Kdo by mi uvěřil, že jsem se vydala do Sephory pro pět šumivých tablet do koupele? Do domu kosmetické neřesti… Moje posedlost znovu a znovu pořádně provětrala peněženku. Když jsem si stoupla před pokladnu, kde mi měla nákupní asistentka sečíst všechny ty touhy z košíku, nechala jsem se zlákat na šumivou výbavu z dílny Sephory.

Sephora Šumivé tablety do koupele

Příjemná cena, tak to byl ten důvod blíže poznat šumítka. Cena, která nezruinuje rozpočet, což se ovšem nedalo říct o zbytku nákupní procházky Sephorou. A dlouhé voňavé koupele jsou mou dobíjecí mantrou. Pět šumivých krásek, oděných do pestrých kabátků, provoněné citrusy.

Pomeranč a citron? Probudil se ve mně skeptik a moc šancí jsem citrusové vonné kompozicí nedávala. Rozbalila jsem si šumivou slast a vhodila do horké koupele. Po chvilce se tableta rozpustila a vodu obarvila do tónů bílé horké čokolády. Lehký nádech a žádné kilo navíc či zkažené zuby jenom citrusová exotika. Citron mám přece jenom raději v čaji a nosánek hlasoval za pomeranč jako favorita večera. Tak mě i zamrzelo, že převaha o třech kouskách byla zrovna citronová.

Či už citron nebo pomeranč, jedna tableta v koupeli bylo málo. Za to dvě tablety v horké vaně se už postaraly o příjemnou atmosféru. S vypuštěnou vanou jakoby odplul citrusový vánek do věčných lovišť odpadu. Ani na kůži nezůstalo stopy po jejich dvojhře.


Cena – 72 Kč


Klady:
  • přijatelná cena,
  • hezký design balení,
  • příjemná relaxace,
  • jemná vůně,
  • nevysušuje pokožku.


Zápory:
  • slabá výdrž vůně.




Zpříjemňujete si koupel šumivými tabletami?


Žádné komentáře:

Okomentovat