úterý 10. března 2015

Modré období



Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Svým vlastním stylem oblékání promlouváme k lidem, aniž by znali naše jméno. Dáváme tím najevo své vnitřní pocity i náladu, která nás zrovna doprovází. Svoji cestu životem můžeme vnímat jako úspěšnou či méně úspěšnou etapu i dny, kdy slzy střídá radost. Pro mě je můj život, můj svět jedna velká barevná perspektiva.

Prožívám modré období a zrovna nyní se nejlépe cítím v tomto barevném tónu. Ne že bych se nechala inspirovat věhlasným animovaným hitem se šmoulí rodinkou, které sudičky do vínku nadělily modrou kůži. V pubertě, kdy jsem chtěla vzdorovat celému světu nebo alespoň mámě a jejím příkazům a zákazům, chybějící krůčky k dospělosti jsem dolaďovala černou uniformou. První lásky, nejistota v sebe sama a v hlavě plno otázek mě vyburcovalo vymalovat si pokojíček na černo. To však máma nikdy nedovolila a černé zdi zůstaly uvězněnou touhou pubertální duše. Po osvobození se od černobílého světa pořádně mi poskočilo srdce u žlutooranžové barvy. A tak celé moje království se proměnilo do zářivých odstínů. Poté následovalo fialové období. Magická fialová byla jasnou předzvěstí růžové. Růžovým křišťálovým lustrem započala honba růžového pantera. Toto období se bohatě podepsalo i na mém šatníku s nespočtem růžových šatů, lodiček, ale i jarních kozaček. Brácha jako velký mudrlant časy růžového pobláznění vysvětlil tím, že jsem si potřebovala vynahradit nedostatečně vybouřenou pubertu. Inspiraci z přetrvávajícího modrého období vkládám raději už jen do své garderoby…

Jak se vám líbí outfit a jaké zrovna prožíváte barevné období? Pokud byste si náhodou nepovšimly, tak do dnešního outfitu jsem konečně zakomponovala chlupáče neboli chlupaté psaníčko. Mějte se krásně!


kabát ebay.com; šála a psaníčko Comtessa; rukavice Junek; punčochy Calzedonia; boty Guess;

Žádné komentáře:

Okomentovat