pátek 27. března 2015

Líčení s profláklou paletkou Too Faced Glamour To Go



Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Při pátku, který vybízí vyjít do ulic a užít si dlouhou noc, připravila jsem si pro vás výraznější líčení. Pojďme se, tedy pustit do omalovánek s profláklou paletkou Too Faced Glamour To Go.


Oči:

Jak je už mým zvykem, začala jsem podkladovou bázi pod oční stíny Too Faced. K líčení očí posloužila paletka Too Faced Glamour To Go. Celé víčko jsem sjednotila nejsvětlejším odstínem z paletky. Záhyb oka zvýraznila hnědá barvička. Na pohyblivé víčko nanesla jsem třpytivý zelený stín. Vnější koutek oka vybarvil šedý a černý stín taktéž z paletky Too Faced Glamour To Go. Horní víčko orámovala tekutá linka Sensai. Linku jsem protáhla do vzhledu kočičích očí. Dolní linku jsem vedla od vnitřního koutku oka zeleným stínem a k vnějšímu koutku oka přidala jsem černý stín z paletky Too Faced. Tmavé kruhy zamaskoval korektor Benefit Ooh La Lift. Obočí vykreslila paletka Shiseido, BR 602. Horní a dolní řasy natočila řasenka Lancome Hypnose Doll Eyes. 

Tvář:

Nanesla jsem podkladovou bázi Dior Pore Minimizer. Pleť sjednotil make-up NARS Sheer Glow, Light 4 a zafixoval komapktní pudr NARS Translucent Crystal. Tváře zvýraznila tvářenka z paletky Too Faced Glamour To Go.

Rty:

Rty jsem zvýraznila rtěnkou Make Up For Ever, Rouge Artist Natural, N38.


Jak se vám líbí moje líčení? Jaký make-up volíte, když se chystáte za zábavou?




Žádné komentáře:

Okomentovat