čtvrtek 5. dubna 2018

NYX třpyt


Krásny večer!

Když jsem fotila tyto fotky, ujížděla jsem si na precizním konturování. A tak odložení konturovací sady alespoň pro jednou, bylo pro mě velkým překvapením - jak jen výsledný look dopadne. Pokud pominu výrazné oči, připadala jsem si jako bledule. Ale také to má cosi do sebe a baví mě to až na tolik, že své bledé tváře nadále nekonturuji.



Oči:
podkladová báze: Urban Decay, Eden + NYX Glitter
obočí: Make Up For Ever Aqua Brow, 15
korektor: Clarins, 01
pohyblivé víčko: Urban Decay Naked 2, Half Baked +NYX Glitter, 05
záhyb oka: Urban Decay Naked 2, Tease + Busted
vnější koutek oka: Urban Decay Naked 2, Busted
pod obočí: Urban Decay Naked 2, Bootycall
horní linka: Sensai, Black
dolní linka: Urban Decay Naked 2, Half Baked + NYX Glitter, 05; Urban Decay Naked 2, Busted
řasenka: Lancome Grandiose, Black

Tvář:
podkladová báze:
make-up: Giorgio Armani lasting silk UV, 4,5
pudr: Giorgio Armani Micro-Fil, 02
bronzer: NARS Laguna
tvářenka: NARS Roamn Holiday
rozjasňovač: NARS Albatros

Rty:
rtěnka: Estée Lauder Pure Color, Vanilla Truffle


Jak se vám líbí líčení, a konturujete tvář nebo nekonturujete?




Žádné komentáře:

Okomentovat