pondělí 24. října 2016

Rejuvenated Collagen shots



Krásný večer!

Čistící pěny, tonizační vody, krémy, peelingy i masky měly by dodat potřebnou výživu. Ale občas tyto patlátka mají větší silácké řeči, než umějí dokázat. Proto se za rozumné jeví o svou schránku pečovat i zevnitř. Rejuvenated vám namíchá koktejl, který vás zbaví kožních neplech. Já jsem si na cestě za krásnou pleť povolala - Rejuvenated Collagen shots.



Pro snadnou aplikaci potřebného množství prášku, součástí balení byla odměrka. Prášek stačil pořádně promíchat ve skleničce s vodou a elixír, nabitý mořským kolagenem, kyselinou hyaluronové, zinkem, mědi a vitaminy C a B byl připraven. Řídila jsem se pokyny na obalu a užívala hodinu před spaním. Růžový nápoj se na jazyku rozplynul po lesním ovoci, ale nezapřel v sobě ani rybinu. Jen se prosím neděste rybiny, zajisté i slabší žaludky snesou Collagen shots. S 330 g balením jsem si vystačila na 30 dnů.

Co, tedy říká výrobce? Rejuvenated Collagen shots pomáhá proti stárnutí pleti a hydratuje pokožku. Pupínky pročišťuje, zamezuje tvorbě jizev po akné a redukuje maz. Navíc je k prospěchu i při hubnutí a detoxikaci. A vyzdvihuje i krevní oběh v pokožce.

Když nepočítám vějířky pod očima od neustálých pošklebků, tak moje pleť není poznamenaná vrásčitou stopou. Mým neduhem je pokožka, která se ne a nechce rozloučit s pubertou. Pleť nabrala zdravší vzhled, kterému nechyběla hydratace, pupínky zcela nebyly odstraněné, ale výrazně opravdu výrazně se daly na ústup a tolik jsem se neleskla, jak bylo u mě zvykem. Nová várka pupínků se už až tak netvořila. A celkově den za dnem vypadala moje pleť lépe. Určitě stojí za vyzkoušení.

víc info: rejuvenated

Cena – 1 350 Kč

Klady:

  • bez sacharidů, umělých barviv, umělých sladidel, 
  • neobsahuje konzervační látky, lepek, laktózu, škrob, kvasnice, tuky a cholesterol, 
  • proti stárnutí pleti, 
  • redukuje akné, 
  • hydratuje, 
  • snižuje maz.



Zápory:

  • cena.



Znáte Rejuvenated Collagen shots? A pečujete o svou pleť i zevnitř? 


P.S.: Moje milé čtenářky, v nejbližších dnech vyhlásím giveaway. Jedna z vás bude moct ochutnat tento zkrášlující elixír!
 

Žádné komentáře:

Okomentovat