středa 18. března 2015

Štětce Real Technique Starter Set


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Jak jsem již avizovala v posledním příspěvku, pod drobnohled se nám dostávají štětce Real Technique Starter Set v krásném fialovém kabátku. K sadě o obsahu pěti štětců jsem si navíc přidala ještě jeden speciální štětec do sbírky. Už víme, že u zrodu štětců stála bloggerka Samantha Chapman, pojďme se tedy do nich pustit!

Cena jednotlivých štětců se pohybuje od 185 Kč, a tak se vyplatí zainvestovat do sady. Pod plastovým pancířem na mě čekaly krásky fialové i s praktickým pouzdrem. Pouzdro se suchým zipem bylo ideálním pomocníkem, když jsem vyvedla štětce do světa. Stejně jako u zlaté kolekce Real Technique, tak i Starter Set má pouzdro propracované do multifunkčnosti a lze ho využít i jako držák. Jenomže ani u tohoto pouzdra se mi nepodařilo zprovoznit funkci stojanu.

Budu se opakovat, ale znovu mě zaskočila menší verze štětců a jejich “light“ image, než na jaké jsem byla zvyklá u Hakuro osazenstva. Značka Real Technique a jednotlivé názvy štětců zdobily hliníkové rukojetě. Zdobily… Protože ze vzkazů, které měly ulehčit práci, který štětec na co použít, zůstala nedokončená křížovka. Ať je design jakkoliv vyšperkovaný, za štětec promlouvá vlas. Ručně střihané taklonové štětinky se postaraly o jemné pohlazení. S fialovými kráskami se už znám nějaký ten pátek a i po x-té koupeli nepelichaly.

Base shadow brush – je označen jako základní štětec k nanesení očních stínu na celé víčko a já s tím jenom souhlasím. Úžasný byl i ke sjednocení celého víčka až k obočí nebo k nanesení pudru pod oči.

Deluxe crease brush – se na nejednom e-shopů prezentuje jako ten větší a hustší pro stínování a konturování. Moje sympatie si získal jako chudší (vypelichanější) dvojník štětce Hakuro H64. I když ze zlaté kolekce určené k líčení očí je opravdu za toho nejhustějšího. Dobře se mi s ním pracovalo, když jsem potřebovala zamaskovat tmavé kruhy pod očima nebo pupínkové neduhy.

Accent brush – štětinky tohoto krasavce, vyžívajícího se ve fialové by měly usnadnit rozmazávání, zvýraznění a precizní detaily. Ochočila jsem si ho pro nanesení rozjasňovače pod obočí a do vnitřního koutku oka, ale i k lehkému zvýraznění vnějšího koutku oka. Rozmazávat s ním stíny? Tak to nepobere ani moje bujará fantazie…

Pixel-point eyeliner brush – zužující tvar štětinek se postaral o dokonalé pudrové oční linky.

Brow brush – dělá čest vypelichanějším kolegům ze sady. A pro změnu opačná výtka, je mnohem hustší než jsem zvyklá s Hakuro štětcem pro tvarování obočí. Hustota štětinek má i výhodu. Obočí je vykresleno během chvilky, ale není to tak precizně. Když ráno spěchám, tak je to můj velký kamarád, protože stačí pár tahů a mám vymalováno. Pokud však si chci nechat záležet a netlačí mě čas, tak raději šáhnu po štětci Hakuro H85.


Cena - 649


Klady:  
  • cenově zvýhodněná sada,
  • design,
  • vhodné i pro alergiky na přírodní vlas,
  • příjemné na dotek,
  • nepelichají,
  • snadno se čistí.

Zápory:
  • slabá hustota (s výjimkou u Brow brush).



K zlaté a fialové kolekci jsem přidala samostatný štětec Real Technique Silicon liner brush. V seznamu štětců Real Technique je zapsán jako novinka roku 2014. Do teď nejsem si jistá, co mě osvítilo k tomu výběru, protože gelové linky nepoužívám. Abych nelhala, tak přece se i u mě najdou Estée Lauder gelové linky s aplikátorem, s kterým si zcela vystačím. A když už volím tekuté linky, tak jedině ve fixu.



Pořídily byste si štětce Real Technique Starter Set k líčení očí či byste lovily v jiných vodách? 


base shadow brush
base shadow brush
deluxe crease brush
deluxe crease brush
accent brush
accent brush
pixel-point eyeliner brush
pixel-point eyeliner brush
brow brush
brow brush


Žádné komentáře:

Okomentovat