neděle 24. května 2015

Olaplex a osvícení blond myšlenkou



Hezký večer!

Kdyby tak moje hříva uměla mluvit, to by si pořádně pustila pusu na špacír. Léta barvení a můj přirozený odstín vlasů upadl do zapomenutí, jak scénka vystřižená z rozmluvy pamětníků. Stačilo zalistovat rodinným albem a hádanka byla rozlousknutá. Sudičky mi do vínku nadělily tmavě hnědé vlasy. V sedmnácti letech jsem se nechala polapit do mahagonové sítě s hitem od Palette. S maturitním vysvědčením v rukou jsem prokleté červené odlesky obarvila na černo. Po obcházení brigád jsem se mohla víc rozšoupnout a po prvním profesionálním nanesení barvy odbornice z kadeřnického salónu, v mžiku jsem zapomněla na škálu barev z regálů drogérie. V zajetých kolejích vysokoškolského študování popadl mě barvící amok a zatoužila jsem se stát blondýnkou. Pro tento experiment jsem u kadeřnice zvolila blond melíry. V blond melírech se prolínala pestrá barevná škála jen ne odstín, jaký jsem si vyfantazírovala. Řekla jsem si dost a vrátila jsem se k tmavě hnědé barvě, kterou jsem čas od času prozářila čokoládovým přelivem.

Ach ta nevyzpytatelná ženská povaha a znovu jsem byla osvícená blond myšlenkou. Při zemi mě držela obava, abych nepřišla o hřívu a nechuť moji kadeřnice pouštět se do dalšího stahování barvy. Když jsem na facebooku narazila na Olaplex, novinku v barvení, neváhala jsem ani chvíli. Olaplex je revoluce ve světě barvení na bázi originální chemické receptury, kdy se na počkání i z tmavovlásek stávají zlatovlásky bez narušení vlasové struktury. Novinka kadeřnického průmyslu k nám doputovala z Ameriky, kterou odzkoušel i Hollywood v zastoupení hvězd jako Cate Blanchett, Charlize Theron nebo Jennifer Lopez. Od března se do všech koutů republiky rozrůstá um Olaplexu. Boří mýty, že zesvětlování a barvení nemusí ohrozit zdravý vzhled vlasů. Vyzkoušela jsem na vlastní kůži či na vlastní hřívě, jestli kadeřnická modla je hotový zázrak či pouhá hříčka marketingových mozků.

Vybrala jsem si Studio Belle v Brně a na druhém konci zpoza mobilní sítě se mi ozvala Petra Knotková.
„Chcete být úplně blond?“ ne že by mě už pár dnů nezaneprazdňovalo pro jaký odstín se rozhodnout, ale tak trochu mě to přece jenom zaskočilo.
„Moje vlasy a úplně blond?“ nevěřícně se mi vracela myšlenka kadeřnice.
S menším zakoktáním dostala jsem ze sebe: „Chtěla bych spíše tmavou blond.“
Blond hokus – pokus jsem si usmyslela tři dny před narozeninami. Uklidňovalo mě jediné, že pokud by to nedopadlo dobře, slavila bych v plavecké čepici a ani vlásek by nevykoukl ven.

Stahování barvy v režií Olaplexu bylo započato. Po vyfoukání jsem vskutku prokoukla s vlasy, evokující peří slepic, prohánějící se po kurníku a se svítivě žlutým odrostem, mohla bych směle zastoupit oranžovou výstrahu ze semaforu. Vlasový výjev, hodný koupací čepice. Po pracném prohrabování se mezi kousky vlasů ze vzorníkové bible vybrala jsem s kadeřnicí dva odstíny, které mi namíchala do blond koktejlu s Olaplexem jako třešničkou. Po téměř pěti hodinách a odlehčení peněženky o 3250 Kč se mi na zádech pohupovaly zlatavě plavé vlasy.

Barva chytla světleji, než jsem si přála, i tak jsem si ji zamilovala. Schválně jsem nefotila vlasy ihned po akci Olaplexu. Fotky jsem nafotila osmnáct dnů po barvení, kdy se už odrost prodíral na svět, aby výsledek nebyl přikrašlován profi foukanou, která umí divy. Obava, že přijdu, o své pěstěné vlasy se naštěstí nenaplnila a jejich struktura nebyla nijak výrazně poškozená. Trochu cítím, že jsou vlasy sušší, co jistě napraví zábaly. Nalhávala bych vám, kdybych tvrdila, že ani jeden vlásek nemám roztřepený, s čímž jsem se potýkala už před nástupem Olaplexu. Ale ani takto velká modla kadeřnického průmyslu nezbavila konečky načechraného roztřepání. Moji známí nevěřícně kroutí hlavou, jak se mi podařilo zesvětlit vlasy a přitom nezničit je. Olaplex umí hotová kouzla ve stahování barvy vlasů a barvení, ale na moje roztřepené konečky byl i tento pan krátký.


Slyšely jste o revoluci v barvení s Olaplexem? A jak se vám líbí moje vlasová proměna?

vlasy před zásahem Olaplexu

Žádné komentáře:

Okomentovat