neděle 1. března 2015

Ladybox únor 2015



Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Sluneční obloha dobila mě pozitivní energií. Vše se najednou zdálo krásnější. Co na tom, že mi ujela tramvaj; balík, který mi měl dorazit už před dvěma měsíci je pořád nezvěstný a Čučoriedka se rozhodla pochutnat si na jelením loji… V záplavě radosti, že nám zima dává sbohem, zahodila jsem čepici a vydala se vstříc jarnímu rozbřesku v kotníčkových botách. Následovalo nemilé probuzení a paní zima se nevzdává svého trůnu. Ale dost bylo štěbetání usměvavé rosničky, pojďme si raději rozbalit únorovou krabičku krásy.

Únorový Ladybox se nesl především v duchu pečující kosmetiky, ale našla se i menší dekorativní třešnička. V úvodním dopise tým krabičky krásy předhodil změny, na které se můžeme těšit. Nic víc nespecifikovali. Jednu změnu jsem prokoukla. Poslední dvě edice mi pošťák nepřivezl v růžovém stylu, který jsem si tak oblíbila, ale v obyčejné krabici.



HEAD & SHOULDERS TONIKUM THICK STRONG, plné balení

Head & Shoulders, tak s touto značkou jsem se naposledy setkala, když jsem byla školou povinná. Stačí tři střiknutí rozprašovačem a tonikum aplikovat na vlasovou pokožku. Lze použít každý den na suché i vlhké vlasy. Své oblíbené tonikum už jsem si našla, proto bych nerada experimentovala a raději ho pošlu dál. I když jsem nezkoušela na svých vlasech, tak jsem si nemohla nevšimnout, že rozprašovač ve mně evokoval sprej, se kterým bojuji proti bolení v krku. Přece jenom jedno střiknutí jsem si nemohla odpustit a tonikum krásně vonělo. Vlasům by měl dodat hydrataci a zlepšit jejich hustotu.

Cena – nebyla uvedená v úvodním dopise od Ladyboxu.
Kde koupit? Nebylo uvedeno v úvodním dopise Ladyboxu.



POSTQUAM KONTUROVACÍ TUŽKA COLOR TREND SOFT TOUCH LINE, plné balení

Konturovací tužka v krabičce krásy udělala mi velkou radost. Přestože se tento dekorativní pomocník jeví velice nenápadně, nic nedá vyniknout plným rtům jako precizně orámované kontury. Na mě připadl růžový odstín Light Pink. S tužkou se mi dobře pracovalo, konturka držela po celý den a nerozmazala se.

Cena - nebyla uvedená v úvodním dopise od Ladyboxu.
Kde koupit? Nebylo uvedeno v úvodním dopise Ladyboxu.




ARTEGO KONDICIONÉR, cestovní balení

V úvodním dopise od Ladybox týmu bylo uvedeno, že kondicionér svým složením vlasy nezbavuje vlhkosti, protože neobsahuje žádné agresivní látky ani sůl. Výživu vlasům dodal rostlinný olej lisovaný ze semen amazonského stromu. Stačilo nanést malé množství do konečků vlasů a nechat působit pár minut. Vlasy byly krásně provoněné, hebké a snadno se rozčesávaly.

Cena – nebyla uvedená v úvodním dopise od Ladyboxu.
Kde koupit? Nebylo uvedeno v úvodním dopise Ladyboxu.



OLAY KRÉM PROTI VRÁSKÁM 3 POINT TREATMENT CREAM, 7 ml vzorek

Krém proti vráskám, tak to není nic pro mě, větší radost udělá mámě. Tak si alespoň zrekapitulujeme, co na něj práskl výrobce. Zmírňuje vrásky a zpevňuje oblast kolem očí, úst a na krku. Pokožce navrací pružnost a hydrataci.

Cena – 50 ml za 715 Kč
Kde koupit? www.fann.cz



OLAY ZPEVŇUJÍCÍ SÉRUM 3 POINT SUPER SERUM, 7 ml vzorek

K péči o zralou pleť se přidalo i Olay sérum, které báječně doplňuje krém proti vráskám taktéž z řady Olay. Ano, i tento krasavec poputuje mámě. Sérum je ideální k ošetření obličeje, krku a dekoltu.

Cena – 50 ml za 760 Kč
Kde koupit? www.fann.cz



BEAUTY BIRD GEL NA CHODIDLA FLZ HIGH, 50 ml cestovní balení

Osvěžující gely na nohy mám velice ráda. Gel báječně ulevil unaveným nohám po dlouhém dni. Obohacen byl o živiny jako mentol, eukalyptový olej a kafr. Některé typy chladivých gelů na chodidla jsou až ledovým osvěžením, proto to není vhodná volba do zimních dnů. Beauty Bird Fly High gel je osvěžení, z kterého mi nenaskákala husí kůže. A nemohla jsem si pomoci, ale vůně mi připomínala alpu. Když jsem se zamyslela nad celou Ladybox nadílkou, tak právě tento produkt mi udělal největší radost. Přece jenom vysoké podpatky nesou svou daň…

Cena - nebyla uvedená v úvodním dopise od Ladyboxu.
Kde koupit? Nebylo uvedeno v úvodním dopise Ladyboxu.



DARA BAGS PARFÉMOVANÁ VODA, 1 ml vzorek

Dara Bags se rozhodla rozšířit svůj sortiment kabelek o dva osobité parfémy. Ke mně dorazilo aróma No. 7 jako bonusový dodatek únorové krabičky krásy. I když sedmička je moje šťastné číslo, tak tato vůně se nestala šťastnou volbou pro můj nosánek. Přiznávám, že mám velice vybíravý nosánek a to ne jen tak nadarmo. Trpím na migrény, proto se nemůžu dovolit žádný těžký bolehlav. Vonící No. 7, ukrývající v sobě nádech květinových, ovocných i dřevitých tónů pro mě splnil všechny atributy těžké vůně a spouštěče migrény. Proto jsem řekla rázné NE sicilskému citrónu, bílému šeříku, květům broskve a pivoňky, bílému cedru i zelenému čaji!

Cena – za 100 ml 1 499 Kč
Kde koupit? www.darabags.com



GREEN ENERGY ORGANICS LE RITUEL EXTRA DOUX, 3x3 ml vzorky,

Dalším bonusem, s čímž završím únorovou hitparádu Ladyboxu byla zkušební sada italské přírodní kosmetiky. Green Energy Organics si zakládá na ekologický materiál s respektem k životnímu prostředí, což mi bylo velice sympatické. Vyživující sada určená pro boj proti vráskám poputuje do máminého kosmetického šuplíku.  
Ultra hydratační pleťový krém je vhodný pro suchou a namáhanou pleť. Redukuje vrásky, zlepšuje pevnost a pružnost pokožky. Organické anti aging molekulární složení angreštu, majoránky, zeleného čaje a rakytníku navrací zralé pleti mladistvější vzhled. Odličovací krém v jednom kroku odstraňuje make-up, čistí i hydratuje a zmírňuje vrásky. S obsahem bio kakaového a bambuckého másla je ideální volbou pro unavenou pleť. Hydratační sérum na kontury rtů a očí navrací pokožce hebkost, pevnost a pružnost. O obnovu buněk se postarají hroznové a kakaové extrakty.

Cena – od 560 Kč



Jak se vám líbí únorová krabička krásy? Který produkt vás nejvíc zaujal?

Žádné komentáře:

Okomentovat