čtvrtek 5. března 2015

Jak už netrpělivě vyhlížím jaro…



Krásné odpoledne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Sluníčko za okny rozprostřelo svou hřejivou síť a vybídlo mě, abych oblékla kraťasy, silonky a nazula kotníčkové boty. Lehčí péřovku nenechala jsem si vymluvit i přes jeho neodbytné škádlení. Cestou domů, kdy slunce odvrátilo svou tvář za hustou horou mraků, jsem se ještě víc vyjímala v záplavě zimních svršků. V ten okamžik jsem měla chuť popadnout někoho ze zástupu městských horolezců či horolezkyň a propůjčit si jejich styl. Potlačila jsem v sobě myšlenky zločince a nadále mi zuby drkotaly zimou.

Jarnější módní výstřelky si raději ještě uchovám pro dny, kdy rtuť teploměru ještě o něco povyskočí. S blížícím se jarem rozrůstají se blogosvětem příspěvky s jarní tématem. Ale marně byste pod tou šifrou hledaly jarní úklid všech poctivých hospodyněk. Blogerky totiž řeší trendy jarního líčení nebo jarní manikúru.

Také nemůžu být pozadu a dovolila jsem si přidat jako předzvěst jara tak trochu bláznivý outfit do sluncem vyhřátých ulic. A tím bych chtěla vzkázat kralující paní zimě, ať si už dá konečně pohov! Fotky vznikly ve spolupráci s jedním šikovným fotografem.

Jak se vám líbí outfit? A také se už nemůžete dočkat jara? Pokud jste se ještě neudomácnily na facebookové verzi blogu Miss Alexy, budu ráda za lajk. Na oplátku vás odměním příspěvky, které se na blogspot nedostanou.



crop top Jennyfer; vesta Fashion Hit; sukně, punčochy a naušnice Comtessa, boty Debenhams;

Žádné komentáře:

Okomentovat