úterý 3. března 2015

Chlupáč



Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Ani nevím, jak se to celé semlelo a najednou se moje sbírka kabelek rozrostla o tři nové kousky. Promluvil ke mně duch, ochraňující krásy kabelek napříč světem? Anebo mě popadla ženská ješitnost a vydala jsem se do víru nákupní mánie? Ale kdepak, vše jsem měla strategicky promyšlené.

Dilema, jaké zvolit psaníčko k večerní róbě vyřešila objednávka. Jenomže, jak báječné se zdálo psaníčko na produktové fotografii e-shopu, tak pod mým drobnohledem nesplnilo atribut červenozlaté kombinace. Očekáváná červená barva byla laděná spíše do pomerančových tónů. Aby nedošlo k barevné rvačce s již vybranými botami, tak jsem na poslední chvíli zachránila plesový outfit úlovkem z Bijou Brigitte.

V tom frmolu, kdy jsem potřebovala doladit detaily na plesové veselí, do oka mi padlo další psaníčko, které bychom mohly nazývat chlupáč.
Kolem chlupáče jsem opatrně našlapovala a říkala jsem si: „S čím bych ho asi tak zkombinovala?“

Po důkladném sumírování v hlavě usoudila jsem, že chlupaté psaníčko nepotřebuji a se vztyčenou hlavou vykročila jsem ven z butiku. Probdělá noc, kdy jsem v myšlenkách probádala celou garderobu, abych si nakonec uvědomila, že chlupaté psaníčko musí být moje! Pokud bych byla scénáristkou americké komedie, tak bych teď následovalo, že jsem se hned na druhý den vřítila do butiku pro chlupáče. Sám život je nevyzpytatelný scénárista a neodkladné povinnosti mi dovolily vydat se pro chlupaté psaníčko až o dva týdny později. A světe div se, pořád na mě čekalo!

Pořídily byste si chlupaté psaníčko nebo už je to na vás dost extravagantní kousek?

Comtessa

Žádné komentáře:

Okomentovat