pondělí 16. března 2015

Štětce Real Technique - Core Collection


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Rozrostla se mi sbírka štětců… K Hakuro výbavě se přidaly štětce Real Technique. Abych zdlouhavě nevybírala jeden exemplář z taklonového vlákna za druhým, rovnou jsem si zvolila dvě cestovní sady. Ráda bych vám nejprve představila Real Technique CORE COLLECTION. Za značkou stojí proslulá vizážistka a blogerka Samantha Chapman, tak jak se jí dílo povedlo?


REAL TECHNIQUE CORE COLLECTION

Nevydala jsem se jen tak náhodou do rybníčku Real Technique. K úlovku mě navnadily kladné recenze a štětců není nikdy dost. Nevybírat si knihu podle obalu, ale jakmile jsem spatřila barevný náboj designu, nemohla jsem už odolat. Barevné kování neplní pouze designovou vychytávku, ale i usnadňuje orientaci mezi štětci a jejich aplikaci. Praktické pouzdro, které kromě obalu zastává i funkci stojanu v sobě skrývalo sadu o čtyřech štětcích k zapracování krémových i pudrových produktů. Nebo aspoň mělo zastávat funkci stojanu, protože tento hlavolam moje hbité ručky nerozlouskly. Pouzdro jsem už tolikrát využila, při cestování a vše se obešlo bez úhony. Jen je otázkou, jak dlouhou životnost má vepsanou ve svém osudu pomocníka, suchý zip.

Po rozbalení balíku mi okamžitě blesklo do očí menší provedení, než na jaké jsem si zvykla u jejich Hakuro konkurenci. Jedno překvapení za druhým. Nevěděla jsem se rozhodnout, jestli lehké hliníkové rukojetě jsou výhodou nebo spíš na obtíž. Každý štětec měl na rukojeti vrytý popisek značky i tahák k čemu lze použít. Téměř rok, co s nimi pracuji, nápisy si vedou dobře a pořád jsou čitelné. Širší konce, které umožňují samostatné stání na poličce, bych mohla uvést jako jejich poznávací znamení.

Štětinky štětců ze syntetického taklonového vlákna jsou navíc skvělou alternativou zejména pro pokožku alergickou na přírodní vlas. Real Technique Core Collection set se nedá srovnávat, alespoň co se týče hustoty s Hakuro štětci. Aplikace s těmito štětci bylo jedno krásné jemné pohlazení. Za tu dobu, co se známe, užily si nejedno vyprání, tak pořád drží tvar a nepelichají. Ale dost bylo všeobecného přehledu a pojďte se mnou se podívat, jak dopadlo testování jednotlivých štětců.

Detailer brush – podle výrobce, tedy výrobkyní se za tímto štětcem skrývá multifunkční pomocník, který si hravě poradí s korektorem i se rtěnkou. Proti využití se rtěnkou neměla jsem žádné námitky. Ale korektor… To bych musela maskovat nedostatky panence.

Pointed foundation brush – tato vypelichaná placka má vykouzlit dokonalý vzhled za pomocí tekutého make-upu??? Když si na radu slavné blogerky i ten největší optimista přizve k roztírání make-upu štětec pointed foundation brush, tak se rázem propadne do beznaděje. Znovu mně v hlavě hlodala myšlenka: „Nebyla tato sada vytvořená pro panenky?!“ Rozetřít make-up s tímto štětce opravdu nešlo. Naopak se osvědčil pro aplikaci korektoru k zamaskování tmavých kruhů.

Buffing brush – určen k aplikaci pudru či minerálního make-upu. Precizní a rychlé nanesení pudru se neobejde bez hustého štětce. Proto ráno zůstávám věrná štětci Hakuro a vypelichanější Real Technique si beru do kabelky.

Contour brush – štětec vhodný ke stínování tváře. Bronzer se mi s ním nanášel velice dobře a také i rozjasňovač.


Cena – 649 Kč


Klady:
  • cenově zvýhodněná sada,
  • design,
  • vhodné i pro alergiky na přírodní vlas,
  • příjemné na dotek,
  • nepelichají,
  • snadno se čistí.

Zápory:
  • slabá hustota.



Znáte sadu štětců Real Technique Core Collection? Jaké jsou vaše oblíbené štětce, nebo si bez nich vystačíte?

detailer brush
detailer brush
pointed foundation brush
pointed foundation brush
buffing brush
buffing brush
contour brush
contour brush

Žádné komentáře:

Okomentovat