středa 1. července 2015

Skládka ze šuplíku aneb fanfárově první spotřebováno!!!



Přeji krásný večer a zdravím všechny čtenářky, bažící po recenzích!


Tak trochu s ruměncem ve tváři přiznávám, že menším kosmetickým zpovědím co, kdy, kdo spotřeboval, nemohla jsem přijít na chuť. A už vůbec jsem nechápala rozplývání se nad ušmudlaným designem obalů, kdy největší rozmach nejrůznějších serepetiček byl jednou pro vždy pohlcen v prachu nenasytnosti či denní rutiny. Ale člověk by měl dát šanci i věcem, které ho jen tak nechytnou za srdce a tím nahlédnout do jiných sfér. Pro mě to byla zajisté výzva, jak se poprat se skládkou, která se mi nashromáždila v šuplíku.



BIODERMA SENSIBIO H2O MICERÁLNÍ VODA

Odličuješ, odličuji, odličujeme… I ten nejvydařenější make-up, který unavené tváří dodá jiskru svěžesti, musí jít dolů po dlouhém dnu. Nevím, jestli jsem náročná osobnost, ale po odličovadlu chci jediné, aby mě v krátké době zbavil make-upu a nedráždil oči. A to se jeví jako cosi nemožné. Ještě k tomu, když připočtu, že čas od času jsem líná na to, abych prostřídala plastovou lahvinku k odlíčení očí s další lahvinkou k odlíčení obličeje. Zjednodušování je mi blízké, a proto micelární voda byla mi milá. Bioderma Sensibio rychle odlíčila a bez úhony podrážděných očí. Navíc je ideální volbou i pro citlivou pleť. Směle můžu tvrdit, že určitě se u mě nezabydlela naposled.



MAKE UP FOR EVER MIST & FIX

Za jednoduchým designem se skrýval fixátor make-upu. Přebytečnost či nepostradatelný kousek v kosmetickém arzenálu? S fixátorem make-upu nerozmazlovala jsem se dennodenně, ale pokud jsem se chystala večer vyrazit do ulic, prohýřit celou noc zábavou, tato vychytávka byla mi věrnou společnicí. Obešla jsem se bez přepudrování a v tanečních rytmech make-up držel na svém místě.



HELENA RUBINSTEIN PRODIGY ROZJASŇUJÍCÍ KOREKTOR

I když název značky je už nečitelný, věřte, že korektor byl promyšleným výplodem dílny Helena Rubinstein. Jako správného šetřila, uchvátila mě bohatá nadílka patnácti milimetrové rozjasňující nálože. A tak jsme si spolu užily spoustu prozářené radosti. Většinou jsem ho používala na oční okolí, ale báječně se vyjímal i na lícních kostech, pod obočím nebo na hřbetu nosu a držel až do zásahu neúprosného odličovadla. Nabízen je v jednotném odstínu 00 Universal. O mojí spokojenosti zajisté svědčí již třetí vypotřebovaný korektor. 



MAC FACE AND BODY MAKE UP


Dobře si pamatuji, že k tomu make-upu nechala jsem se zlákat po přečtení jedné opěvující recenze. Ještě k tomu mě zaujalo, že make-up lze použít, jak již samotný název napovídá i na tělo. Zajásala jsem při pohledu na své modřinami vybarvené nohy v letních šortkách! Tisícovku investovat do 120 ml sjednocení pleti se mi zdálo jako výhodný tah. Vybrala jsem si odstín C2 a musím uznat, že žádný jiný make-up mi tak dobře nesplynul s tónem pokožky. Jenomže make-up už po čtyřech hodinách jakoby se z pokožky vytrácel. Celkově s mojí smíšenou pletí si nerozuměl a už po chvilce jsem se pořádně leskla. A přes lehké krytí se modřiny na nohou draly pořád na povrch. Za mě, už nikdy neprosím si MAC Face and Body Make up!!! Za ztrátou zavíracího vršku stojí kdo jiný než moje čtyřnohá rebelka Čučoriedka.




REXALINE HYDRA – DOSE

Ke vzorečkům jsem skeptická, ale tento kousek mě nadchl. Přišla jsem k němu v Sephoře po pořádné nákupní jízdě světem kosmetiky. I přes chabý 2 ml obsah jsem se zamilovala a vystačil mi až na čtyři použití, protože stačilo opravdu malé množství. Hydratační krém s jemnou vůní si mě podmanil, až jsem přehlédla dodatek, že s omlazujícím účinkem bojuje za hebkou a zářivou pleť.



BENEFIT THE POREFESSIONAL

Bez podkladové báze si už neumím představit nanášení make-upu. Ale báze Benefit The POREfessional bylo jedno velké zklamání. Po nanesení make-upu  spojením s touto bází místo vyhlazeného sjednocení se na pleti zvýraznily šupinky a suchá místa, o čemž jsem neměla ani páru, že se můžu s něčím takovým pochlubit. 






Máte zkušenost s některým produktem z mého výčtu?

Žádné komentáře:

Okomentovat