čtvrtek 9. července 2015

NARS Sheer Glow make-up



Krásný pozdní večer!


Pokaždé, když si pořídím nový kousek k péči o pleť nebo do dekorativky, zmocní se mě pocit blaha, jako bych konečně natrefila na pana Božského z řady kosmetické. Motýlci v břiše i svět se najednou zdá tak barevnější, zamilovaná až po uši… Nabuzená nevídanou sílou z víry v sebe sama se cítím i na seskok padákem. Stačí však pootevřít okno a při pohledu z prvního patra znovu stojím pevně nohami na zemi a do myšlenek se mi vkrádá fobie z výšek. Moje poblázněné opojení má také svou dohru. Vystřízlivění bývá docela rychlé za jeden, až dva dny jsou růžové brýle v čudu. Ještě včerejší dokonalost dnes již nastřádá nevídané chybičky.

NARS Sheer Glow make-up, Light4

Dobrá, jak tedy dopadl NARS přes pobláznění jedné mysli skrz kosmetický chtíč??? Hlavní ponaučení z tohoto nákupu pro mě plyne, že se nevyplácí ve spěchu před kinem odběhnout si do Sephory. A už vůbec nedávat na rady nákupního asistenta z brněnské Olympie. Do nákupního košíku mi přihodil make-up NARS Sheer Glow jako žadonivé zmatnění pro mou smíšenou až mastnou pleť!

Ani hezký jednoduchý design balení, od kterého jsem zprvu nemohla odtrhnout oči, nezachránil praktičnost a strádání pumpičky bylo nesnesitelné. Protože bez plastové pumpičky odhadnout přiměřené množství sjednocení se zdálo rébusem při Vyšší Dívčí. Mně jako vnímavému pozorovateli nemohlo uniknout, že zpoza police, kde se vystavovala NARS parta v celé své kráse, do očí mi padl dodatek, že pumpičku lze dokoupit. Okamžitě jsem zaúkolovala personál Sephory, který jakoby ani pořádně neznal sortiment v nabídce. Po prohrabování se šuplíky odpálkovali mou chlípnost po zjednodušení dávkování make-upu slovy: „Už nejsou.“

A pumpičky nebyly ani v Praze… Musím se přiznat, že make-up NARS Sheer Glow ve mně probudil dřímajícího cholerika. Moje vynalézavost a roky praxe mě vedly v cestě, jak nanést NARS sjednocující smršť. Jenomže ani tři různé štětce s lehkým popraškem termální vody nevyhladily šupinkami zakončenou T-zónu. Make-up rychle zasýchal a opravdu špatně se roztíral. Po čtyřech hodinách v masce NARS splynutí jsem se začala pořádně lesknout.

Většinou, když se v recenzích svěřuji, jak onen produkt mě nadchl, klady sypu jeden za druhým. Ale tentokrát bylo pro mě velice těžké ve stinném NARS vzezření objevit i nějaké to kouzlo. Kouzlo bych viděla v tom, že musím uznat, žádný jiný odstín konkurenčního osazenstva mně tak dobře nesplynul s mým tónem pleti.


Klady:


  • jednoduchý design.



Zápory:


  • vyšší pořizovací cena, 
  • bez pumpičky, 
  • rychle zasychá, 
  • špatně se roztírá, 
  • v T-zóně dělá šupinky.



Mějte se krásně a otázka na závěr - znáte make-up NARS Sheer Glow?


Žádné komentáře:

Okomentovat