čtvrtek 30. července 2015

Ego na platformě sociální sítě


Krásný čtvrteční večer!

Když se na chvíli pozastavím a čas se rozplyne ve virtuální vteřině, kde své soukromí dáváme na odiv facebookovému éteru, jsem svým přátelům tak nablízku a vzdálená zároveň. Prodírám se od záplavy fotografií přes životní události až po statusy s dech beroucím pochodem myšlenek. S příchodem chytrých telefonů se tento prostor, který občas postrádá hranice intimity, rozevřel fenoménu selfie. Fenomén selfie, kdy jedinec má nutkavou potřebu den za dnem zvěčnit svůj úhel pohledu v hledáčku mobilního telefonu rozvířil debaty u odborníků na pošramocenou duši. Narcisistické pomatení či skrz sběr lajků ukrojit si kousek sebejistoty???

Poslední dobou si všímám, jak na facebooku se čím dál víc rozrůstají převzatá moudra neboli citáty. Sama mám v oblibě výroky, co pohladí po duši, ve kterých sama najdu své zlomené já, i kde hledám sílu nevzdávat se. Jen skrývačka v hojné smršti citátů mi nedá odpustit si otázky. Zamýšlí se houf nadšenců skrz cizí výřečnost nad pointou? Či pouze povrchně se přiživují na rozumech druhých, aby si povýšili ego, vybudované na platformě sociální sítě?


Jak se vám líbí fotky a jaký je váš oblíbený citát?


P.S.: Zlatými šaty jsem se už sice jednou chlubila, ale chtěla jsem jim dopřát větší pozornosti.


A kdo má rád soutěže, tak nepřehlídněte mou letní giveaway!


šaty Asos; boty ZOOT; náušnice, náramek a prsten Bijou Brigitte;

Žádné komentáře:

Okomentovat