středa 15. července 2015

Nadýchaný zelený bochánek LUSH Sugar Scrub


Zdravím všechny své čtenářky a přeji krásný večer!


Se stoupajícími teplotami, kdy odhazuji svršky a při pohledu na své nožky téměř nepolíbené sluncem, oceňuji význam peelingu. Jakmile jsem se ocitla v Lush říši vonné fascinace a barevného hýření s vidinou letního rozbřesku, neodolala jsem vábení Sugar Scrub…

Lush Sugar Scrub uhranul mi nadýchaným zeleným bochánkem. Zelená barva nikdy nebyla úplně tím pravým odstínem, po kterém by moje srdce zaplesalo blahem. Pokud však bylo v sázce pozadí jako ze žurnálu, šly stranou stereotypy barevné rošády a s klidem bych si užila i brčálovou lázeň. Lush dílna uvádí, že Sugar Scrub se zázvorem a fenyklem se pustí do boje s povadlou kůží a celulitidou. A levandule dokonale harmonizuje tělo i duši.

Na rozplývání se nad designem provedení navazovala i specifická vůně jakoby pohltila všechnu divočinu rozkvetlé zeleně. Nemohla jsem si pomoct, ale nadýchaný zelený bochánek mi čím dál víc připomínal Pana Nožičku. I když byl peeling stvořen pro pozadí jako ze žurnálu, dovolila jsem si ho použít na celé tělo i na paty. Kůže byla promasírovaná a hebká na dotek. Jen jsem měla zpočátku problém vychytat aplikaci, aby mi pod proudem sprchy zčistajasna nezmizel před očima. Od hrubého hulváta jsem si odnesla i škrábance. Nakonec se mi osvědčil následující postup - nadrobila jsem si ho a namočený kousek v dlani obrousil starou kůži. Přestože zbytky samoopalovacích přípravků v koupelně spíše připomínají dekorativní funkci či lenost dát jim poslední sbohem než moje zapálení, nejedna milovnice oranžového bronzu ocení Lush Sugar Scrub. A jak to dopadlo s povadlou kůží, zaneřáděnou celulitidou? Takový problém mě zatím netíží, ale rozum mi přece jenom našeptával, že bez pohybu byl by i zelený cukřík slabý. Peeling mi vydržel na osm použití.



Cena – 135 Kč za 100 g



Klady:
  • zajímavý design provedení,
  • příjemná vůně,
  • detoxikuje,
  • promasíruje,
  • důkladně vyčistí,
  • hebká pokožka na dotek,
  • lze použít na celé tělo i na paty,
  • nevysušuje.


Zápory:
  • vyšší cena,
  • drolí se,
  • těžší aplikace.



Máte zkušenost s tvrďákem z cukru Lush Sugar Scrub? Dopřáváte si v létě peeling?

Žádné komentáře:

Okomentovat