pátek 17. července 2015

NARS TRANSLUCENT CRYSTAL, kompaktní pudr


Vítejte u dalšího kosmetického drobnohledu!


V nestřežené chvíli prásknu na sebe zlozvyk či úchylku z dekorativního rozpoložení. Když se seznamuji s novým make-upem, který nakonec přizvu ke své zkrášlovací partě, častokrát bez dlouhého rozmyšlení podléhám zmatňujícímu poprašku. A nebylo tomu jinak ani tentokrát ve třístá osmdesátém devátém dílu kosmetické telenovely ze Sephory. NARS nabídce kompaktního zafixování make-upu se nedalo odolat. Navíc jsem se s bílým pudrem ještě nesetkala, pokud nepočítám sypký závoj od Dermacolu, kterému jsem přidělila úlohu nejvyšší jako dvorního chytače upadaných stínů.

Jak, tedy dopadlo zmatnění kompaktním pudrem NARS Translucent Crystal? Jasně jsem dala najevo nespojenost s make-upem NARS Sheer Glow. Věřila jsem, že dvojí síla mě zbaví nevzhledných šupinek, o čemž mě přesvědčovala i nákupní asistentka s otřepanou hláškou personálu Sephory: „Já sama používám tento pudr a nemůžu si ho vynachválit.“

Musím uznat, že hlavní předností bílého pudru bylo, že díky univerzálnímu odstínu, ulila jsem se od přemílání se v barevné škále. Pudr dokonale kopíroval tón moji pokožky. Jednoduchý design obalu byl přesně podle mého gusta. Roztomilým dodatkem NARS stylu byl plátěný pytlíček, ve kterém se skrýval bělavý poprašek. Součástí zmatňující výbavy nechyběla ani menší labutěnka, která se osvědčila jako pohotový pomocník na cestách.

Jenomže pětihodinové zmatnění bylo vykoupeno nevzhlednou záplavou šupinek. I když jsem zkoušela pudr skombinovat i s jinou značkou make-upu, nedočkala jsem se lepší domněnky o NARS bělavém zmatnění.


Klady:
  • jednoduchý design, 
  • univerzální odstín, 
  • snadná aplikace, 
  • pětihodinové zmatnění.

Zápory:
  • vyšší pořizovací cena, 
  • v T-zóně dělá šupinky.


Zkoušely jste kompaktní pudr NARS Translucent Crystal?

Žádné komentáře:

Okomentovat