pondělí 6. července 2015

Lush Ultraviolet - mydlinky v tmavších barvách duhy



Krásný sváteční večer!


Dnes se budou servírovat fialky a jasmín zpoza mydlinek nadýchané pěny, temně fialové lázně. Za voňavými orgiemi nestojí nikdo jiný než moje oblíbená Lush dílna. Ultraviolet z limitované jarní edice, protkaná svěží barevnou paletou v odstínu růžové, fialové, modré i zelené je již připravená…

Právě barevným mišmašem upoutala moji pozornost Ultraviolet skrz nakrucující přehlídku Lush tuhých pěn. Dumala jsem, jak vám popíšu vůni, která je tak specifická a tím i velice ojedinělá a nezapomenutelná. Žádný klasický slaďoušek, ale společník, co vám poplete hlavu v parných dnech. Veřejně hlásám, že mou úchylkou je, jak pod proudem tekoucí vody Ultraviolet se vytrácí do bohaté pěny. Nebudu vám nalhávat, tento slastný pocit zažívám pokaždé, když si koupel zpříjemňuji s Lush tuhými pěnami. S tou bohatou pěnou jsem to nemyslela jako pouhou frázi, která blaženě zapadla do recenze, ale opravdu měla jsem co dělat, abych ukočírovala hotovou pěnovou explozi. Vzduchem se vznášela kouzelná vůně a odpočinek patřil jen a jen mně. Voda nebyla zabarvená jen do fialové lázně. Záleželo, z kterého barevného konce jsem si uždíbla mydlinkovou rozkoš.

Po vysušení nebyla kůže až tak pohlcená intenzivní vůní, ale pořád se Ultraviolet nevzdávala svého kralování. Pěna nevysušovala, a tak bylo zbytečné natřít se tělovým mlékem. Fialky s jasmínem provoněly i skříňka v koupelně jako své útočiště. S těžkým srdcem se mi chtělo pídit po záporech u voňavého skvostu, který i  interesantním provedením budil dojem neotřelé originality. Stínem Lush Ultraviolet byla cena a vystačila pouze na šest koupelí.


Klady:


  • čerstvá, ručně vyráběná kosmetika, 
  • přírodní ingredience, 
  • design, 
  • překrásná vůně, 
  • s kapkou parfému Kerbside violet, 
  • nevysušuje.


Zápory:


  • vyšší pořizovací cena 
  • vystačí na šest koupelí.



Znáte Lush Ultraviolet? A máte v oblibě tuhé pěny?


Žádné komentáře:

Okomentovat