pondělí 20. července 2015

S Cellublue, ať je zakročeno proti pomerančové kůži!



Hezký večer!


Když mi do e-mailové schránky přiletěla zpráva, jestli otestuji Cellublue, moje zvídává povaha po kosmetických vymoženostech, zajásala. Balíček mi v pořádku dorazil až k mým vrátkám. V plátěném pytlíčku se skrývalo tajemství dokonalé zadnice. Každá z nás dobře ví, že od bezchybného pozadí nás mnohdy dělí celulitida jako záludnost ženských partií. Přestože vyloženě netrpím epidemií křivek, nedám dopustit na prevenci.


Jestliže se řekne celulitida, většinou si vybavíme otylejší dámu s neúprosným šrámem času. Jenomže tato chybička na kráse se mnohdy vloudí na skořápku mládím nezkušenou či sportem vytvarovanou. Krása ženy zajisté tkví v očích, kde se otevírá brána do duše, na plovárně je však třeba zaujmout i zezadu :)



Co říká výrobce?


Cellublue je vakuová baňka, která spouští průběh spalování tukových polštářků. Také aktivuje i vyrovná prokrvení a lymfatický oběh. Pomerančová kůže se má na pozoru! Neúprosnému bojovníkovi s celulitidou vdechli život za pomocí medicínského silikonu, proto se nemusíte obávat alergií. Pro jeho údržbu, čistého pomocníka si vystačíte s vodou a mýdlem. Majitelky chytrých telefonů s platformou iPhone a Android si od září 2015 mohou svou výbavu aplikací rozšířit o Cellublue. Návod, jak na vakuovou baňku pro efektivní výsledky. Použití nebylo žádnou vědou a směle jsem se do toho pustila i bez nápovědy.


Dost bylo převzatých frází a pojďte se mnou nahlédnout, jak dopadl Cellublue pod mým drobnohledem. Ani si nedovedete představit, kolik legrace jsem si užila ve společnosti nenápadného modráska s o to odvážnější vizí za ukázkové pozadí. Rázem se i relaxace pod dohledem otrkané masérky s umem baňkování stala nezáživným lehárkem. Vakuová baňka nebyla jednorázovým poblázněním. I přes moje nenasytné řádění neopotřebovala se a věřím, že ještě dlouho mě bude provázet.


Modrásek svým malým vzezřením báječně zapadl do kabelky a mohla jsem si s ním cestovat podle libosti. Jak jsem se již výše svěřovala, mou mysl nesvírala myšlenka pomerančové kůže, ale musím uznat, že s Cellublue po třech týdnech používání moje hýždě nabraly vzpruhu pevnějšího vzhledu. Jasně je určen k promasírování zadečku a stehen, ale to bych nebyla já, aby mě netížila zvídavost. A tak jsem modráska zkusila i na záda jen, co mi moje zdatnost flexibility stačila. Parádní uvolnění…


Cena – 18,90 €



Klady:


  • přijatelná cena, 
  • hypoalergenní, 
  • nahrazuje masáž – baňkování, 
  • snadná aplikace, 
  • viditelné výsledky už po třech týdnech, 
  • lze použít i na záda, 
  • ideální na cesty.



Zápory:


  • vytrvat v pravidelném režimu aplikování Cellublue.





Už jste slyšely o Cellublue? A jak bojujete s pomerančovou kůží? 


Žádné komentáře:

Okomentovat