čtvrtek 25. prosince 2014

Zimní svádění


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Šťastné a veselé! Ani nevíte moje milé čtenářky, jak jsem ráda, že už máme PO. Po frmolu kolem Štědrého dne. A že prý svátky klidu a pohody… Nevím, jestli je to tím, že nám z roku na rok roste apetit. Přípravy na vánoční svátky se mi zdají čím dál náročnější. V úterý jsme s mámou pekly cookies, ořechové rohlíčky a připravovaly salát i rybí polévku. V jednu ráno padly jsme únavou do postele. Náš chystající maraton měl pokračování na Štědrý den. Ve čtyři odpoledne začala jsem se ohánět balicím papírem, tak si dovedete představit, že dekor fantazírování musel jít stranou a lepicí páska jela na plné obrátky. Počítala jsem, jak jsem počítala a přece jeden dárek scházel. Prohledala jsem celou skříň a propadla mě panika.

„Že by nerozbalené oční linky Sensai anebo Karma Cream od Lushu? Promiň, brácho, bylo by to těžké loučení, protože tento krém na tělo a ruce voní nezapomenutelně.“

Rázem byla odvátá celá vánoční nálada a pokoušela mě myšlenka, jaké by to bylo, kdybychom příští Vánoce sabotovali. K večeři by se slavnostně podával chléb s máslem. A ne, bez másla! Stačí ukrojit krajíc chleba, nebudeme se piplat ještě s máslem. Sice bych okem mrkla na zahlcený facebook nazdobených stromečků nebo cukrářské dovednosti mých kamarádek, ale oddechla bych si a popřála si opravdové nefalšované svátky klidu a pohody. Žádné faux pas a poslední dárek mobil HTC se našel.

Jakmile jsme usedli ke štědrovečernímu stolu, vytratila se ze mě všechna vánoční zášť. Domem se nesly koledy a na jazyku se rozplývaly samé lahůdky. Po večeři nás navštívil Ježíšek. Musím uznat, že čím jsem starší, tak mi dělá větší radost obdarovávat než být obdarovaná. Přesto, že nejsem ze skromného kraje a moji lehce nenasytnou duši by jen těžko uspokojilo pět párů bot, čtvery šaty a dvě kabelky, tak dárky od Ježíška bych si nedovolila hodnotit podle cifry na účtence. Pro mě je nejkrásnější dárek, když se ve zdraví všichni sejdeme a zavzpomínáme, co nám rok dobrého dal i vzal. Rodina, která je tady pro vás ve dnech radosti i zármutku a jejich vřelé obejmutí i něžné pohlazení je největším štěstím a tím nejkrásnějším dárkem.

Vánoce na chvíli vypustíme a pojďte se mnou přesunout se tak dva dny zpátky, kdy jsem pro vás nafotila můj oblíbený outfit. V mém oblíbeném outfitu nesmí chybět šaty anebo legíny. Tentokrát druhá možnost je ta správná. Outfit spíše evokuje podzimní procházku než předvánoční čas. Počasí přálo, a tak zimní svršky mohly odpočívat ve skříni.

P.S: Poctivě přiznávám, že kožíšek je z roztomilého ušatého králíčka… A tímto se omlouvám králíčkovi Ronymu, kterého jsem zachránila před popravou, když jsem byla malá Miss Alexy. Láska a mír!

legíny zahraničí; svetr Tally Weijl; kožíšek Jannis; šála Promod; čepice Comtessa; rukavice ?; boty Guess;




Žádné komentáře:

Okomentovat