středa 3. prosince 2014

Oáza vůně v podání Yves Roher – Toaletní voda Hruška v karamelu


Krásnou středu dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Na předvánočním čase je snad nejkrásnější nakupování dárků. Pro naše milované vybíráme větší i menší drobnůstky, kterými říkáme: „Děkuji, že tě mám.“ Není třeba mít platinovou kartu, protože láska je krásná ve své skromnosti a bohatství zároveň. Hledání toho pravého dárku nám usnadňují nejrůznější vánoční edice. Trochu se stydím, že místo shánění dárků, myslím na své vlastní potěšení.

Jenomže když jsem v obchůdku Yves Rocher přivoněla k vánoční edicí – toaletní vody Hruška v karamelu, nemohla jsem si pomoct… Poté co jsem začala trpět na migrény, stala se ze mě velká citlivka na vůně. Moje dříve milované parfémy jsem rázem zatratila. Poohlížím se po nových a nových vůních a zkouším, co mi vyhovuje, co snesu.

V e-shopu Yves Rocher okoukla jsem Toaletní vodu s Gurmánským kokosovým ořechem, abych se vydala na jisto. Nakonec však u mě vyhrála nasládla kombinace hrušky a karamelu. Velkým pluse je nízká cena (kolem 160 Kč), která nezruinuje vaše předvánoční plány. Oáza vůně o obsahu 20 ml je ukrytá v jednoduché skleněné lahvičce. Pro mě velkou výhrou bylo, že toaletní voda nevyvolala bolehlav. I když si už myslím, že jsem našla tu správnou voňavku, která mi vyhovuje, nesnesu ji před jízdou autem nebo autobusem. To se pak i příjemný parfém stává nepříjemným společníkem. Ale světe div se, Hrušku v karamelu snesla jsem i v autě a autobuse. Nízká cena se však projevila ve slabé výdrži. Vůně se vytratila do hodiny.

Klady:
  • jemná nasládlá vůně,
  • žádný bolehlav,
  • BIO,
  • nízká cena.


Zápory:
  • slabá výdrž,
  • jednoduché balení.


Máte zkušenost s toaletní vodou Yves Rocher Hruška v karamelu? A jaká je vaše oblíbená vůně?


Žádné komentáře:

Okomentovat