čtvrtek 18. prosince 2014

Jemné pohlazení – Yves Rocher Pure Calmille odličovač + tonikum 2 v 1

Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!


Chybí dokoupit pár drobností a Ježíšek bude připravený! Až na to, že ještě pořád mi nepřišel žádný balík poštou z výbavy od Ježíška. Zdá se, že to bude velice napínavé. Neděli jsme si nemohla líp okořenit než se večer vydat po stopách těch pravých dárků. A opravdu se mi podařilo pár dárků ukořistit pro mé milované. Velkou euforii nákupní mánii završila jsem v Sephoře.

A dovolila jsem si něco pořídit i pro sebe. Minulý rok jsem si koupila vánoční kufřík Estée Lauder, z kterého čerpám zásoby až doteď. V tradici limitované edici Estée Lauder chtěla jsem pokračovat, jenomže kufřík byl už vyprodaný. V tom jsem zahlídla konkurenční beauty set a oznamuji širému světu, že tyto Vánoce se přeorientovávám na Lancome. Ve vánočním kufříku Lancome se ukrývá překrásná paletka očních stínů, po které jsem už pokukovala. A také plno dalších skvostů, o kterých bude řeč až si je pořádně osáhnu.

Pojďme se pustit do recenze na Yves Rocher Pure Calmille odličovač + tonikum 2 v 1. Najít ten správný odličovač je podobné dilema jako najít ten správný make-up. Pokud si vzpomínáte, tak před časem jsem tady opěvovala Lush odličovací mléko. Ale moje milé čtenářky určitě dobře už znáte tu moji zvídavou povahu. Tak mi nedalo, zhluboka jsem se nadechla, pořádně se rozhlédla a vybrala si odličovač s bio heřmánkem.

Kombinace odličovacího mléka a pleťové vody vytvořila gelovou konzistenci, kterou jsem si hned zamilovala. Lehce provoněnému Pure Calmille zprvu jsem nedůvěřovala, protože je vhodný pro všechny typy pleti. Ve zvyku mám spíše vybírat si pleťovou péči, která je určená přímo pro můj typ pleti. Ale nakonec moje pleť si náramně porozuměla s bio heřmánkem. Nezanechal mastný film a pleť krásně osvěžil. I když obsahuje tonikum, tak si nedovedu představit, že bych opomenula ze svého ranního nebo večerního rituálu pleťovou vodu. Prodavačka mě varovala, že pokud mám citlivé oči, tak abych raději navíc ještě zvolila odličovač očního make-upu. Ano, do košíku jsem si nakonec přidala i odličovač očí, ale zase mi to nedalo a doma jsem experimentovala. Já taková citlivka a řasenka ve společnosti očních stínů i gelové linky, vše se bez problému odlíčilo. Cenově mě vyšel odličovací špás na 185 Kč.

Klady:
  • krásná vůně,
  • příjemná gelová konzistence,
  • jemně a snadno odličuje,
  • nezanechává mastný film,
  • osvěžuje.

Zápory:

omlouvám se, ale žádné zápory jsem nenašla.

Znáte Yves Rocher Pure Calmille odličovač + tonikum 2 v 1? Jaký je váš odličovací favorit?


Žádné komentáře:

Okomentovat