úterý 30. prosince 2014

Šťastné a chlupaté!


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Moje bišoní holčička je první u dveří, když se po dlouhém dnu vracím domů; má se mnou trpělivost, když se mi nic nedaří; prožívá se mnou slast i hořkost všedních dnů, v noci mi zahřívá nohy a střeží moje sny. Proto když jsem dávala dohromady Ježíškovou výbavu pro mé milované, nemohla jsem opomenout chlupaté štěstí Čučoriedku.


Do Ježíškové výbavy dovolila jsem si zakomponovat i praktické dárky. Čučoriedce jsem pořídila kšíry, které i zahřejí a zimní overal jako stvořený do nevlídného počasí. Přece jenom největší radost přinesl nákup na box4pet.cz. Než se pustíme do rozbalování krabičky box4pet, tak se musím pochlubit, že jsem navíc ještě potěšila Čučoriedku a její sestřičku Snehulienku polštářem s pohankou. Není to jen tak obyčejný polštář. V létě je vhodné na chvíli polštář nechat v lednici a pejsek se schladí i v těch největších vedrech. Teď jak nám panuje zima, polštářek na minutku vložím do mikrovlnky a o hřejivé lázně je vystaráno. Naše bišoní slečinky si polštáře s pohankou hned zamilovaly. A jaké je naše heslo pro hřejivé orgie? „Jdeme upéct polštář?“



BOX4PET

Box4pet je krabička s překvapením pro vašeho mazlíčka. Tímto dárkem potěšíte psy, kočky, ušaté i hlodavé miláčky. Co tedy ukrývala vánoční edice pro pejsky?



Granule K-9 Maintenance, small breed – bez granulek by to nešlo. I když Čučoriedka mě hypnotizuje tím nejroztomilejším kukučem, nedám se oblomit a nerozdělím se ani s kousíčkem ze svého naloženého talíře. Kupuji granulky neboli kuličky Royal Canin i Bosch. Kuličky K-9 Maintenance jsou kanadské receptury vyrobené z kuřecího masa a drobů. Krmivem K-9 se můžete zásobit z e-shopu http://www.pro-krmivo.cz/k-9/.



8 v 1 Grills Bacon Style – křupavé kousky s příchutí barbecue připraveného na ohni.



8 v 1 Grills Chicken Style – křupavé grilované filety.



Candie’s ovoce – po této mňamce se jen zaprášilo. Cereální pochoutka ve tvaru slona není určená jenom pro psy, ale i lidi. Přišla jsem na to pozdě, že jsem si mohla s Čučoriedkou a Snehulienkou také pochutnat. Proto žádné experimentování se nekonalo. Ovocnou pochoutku si můžete pro sebe a svého čtyřnohého přítele dopřát na www.candies.cz.



Calibra Joy Denta Pure – pamlsek z kuřecího masa a obilovin, pomáhá předcházet vzniku zubního plaku a kamene. Tak trochu něco prásknu na Čučoriedku. Dentální hygienu docela zanedbává, proto ji nejde jen tak ošálit a pamlsky tohoto typu nemá ráda. Calibra Joy Denta Pure neuspěla, ale aspoň Snehulienka si pochutnala.



Pivo pro psa – nadílka piva s hovězí příchutí bez obsahu alkoholu nás docela zaskočila. Bišoní holčičky se závislostí na růžové se zprvu k tomu občerstvení nehlásily. Ale během noci bylo po pivu. Která z nich si to spletla s vodou nebo jednoduše chytla slinu, tak to nevím.



Na hraní růžový strašák neboli slon – na to, že má vyplněnou pouze hlavu, zatím dobře odolává zuřivé nakládačce. Čučoriedka hračky miluje!



Svítící přívěsek na obojek – přívěsek jsme dostaly jako náhradu za svítící obojek, protože by nám neseděla velikost. Skvělá vychytávka, kdy je pejsek vidět i v té největší tmě.



Překvapení čekalo i na mě v podobě listopadového čísla časopisu Svět psů a termo ponožek.




Znáte krabičku box4pet? Kupujete vánoční dárky i pro své mazlíčky?


Žádné komentáře:

Okomentovat