neděle 21. prosince 2014

Silvestrovský jumbo rozbřesk

Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!


Zabouchla jsem dveře za pracovními povinnostmi i shonem kolem vánočního rumrajchu. A vydala jsem se vstříc šťastným a veselým Vánocům. Tolik plánů na víkend a nakonec ulehla jsem do ticha a tmy s migrénou. Dneska jsem však procitla z bodavé bolesti a znovu mám sílu a chuť se smát.

Ještě jsme nestihly zasednout k štědrovečernímu menu a už si vás dovoluji pozvat na silvestrovský mejdan. Tedy alespoň prostřednictvím inspirace silvestrovského líčení užít si tu velkolepou noc. Jen nečekejte žádnou nude, nenapadnou vizáž. Poslední noc v roce si zaslouží pořádnou dávku extravagance. Připravit si štětce a pojďme se pustit do omalovánek!

Oči:

Aplikovala jsem podkladovou bázi pod oční stíny Too Faced. Celé víčko sjednotila jumbo tužka NYX, 604 Milk Lait. Záhyb oka vykreslila jumbo tužka NYX, 603 Pots and Pans a stín Creep, Urban Decay z paletky Naked. Na pohyblivé víčko nanesla jsem jumbo tužku NYX. 618 Purple a stín MAC Parfait Amour. Pod obočí aplikovala jsem stín MAC, Crest The Wave. Vnitřní koutek oka prozářila jumbo tužka NYX, 603 Pots and Pans. Kočičí pohled vykouzlily černé gelové linky Estée Lauder Double Wear. Kruhy pod očima zamaskoval korektor Helena Rubinstein Prodigy Liquid Light, 00 Universal. Spodní linku jsem vedla jumbo tužkou NYX, 6148 Purple a černou kajalovou tužkou Estée Lauder. Kajalovou tužku jsem ještě navíc aplikovala jako vnitřní linku. Horní a dolní řasy natočila černá řasenka Lancome Grandiose. Obočí vykreslila tužka MAC, Dark Brown.

Tvář:

Začala jsem nanesením podkladové báze pod make-up Dior Pore Minimizer. Pleť sjednotil make-up Guerlain Tenue De Perfection, 02 Beige Clair. Make-up zafixoval sypký pudr Sisley Soft Glow, 0 Irisée. Ruměnec zvýraznil bronzer z vánoční paletky Estée Lauder Pure Color, 02 Bronze Goddess Medium a tvářenka z vánoční paletky Estée Lauder Pure Color, 04 Blush Exotic Pink.

Rty:

Rty vymalovala rtěnka Mememe Long Wear Satin Lip Cream v odstínu Hot Magenta.


Jak se vám líbí moje líčení? A jaký make-up zvolíte na silvestrovskou party?




Žádné komentáře:

Okomentovat