pátek 5. prosince 2014

Sladké přípravy


Krásný pozdní večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Jakmile jsem vylítla z hnízda, uchytil se u nás takový zvyk, kdy pečení vánočního cukroví je moje velké hobby. Ke konci listopadu to celé začíná. Prozkoumat zásoby, sepsat co chybí i oprášit všechny vykrajovačky pro kalorické hodování. Jako již ostřílená tetka cukrářka (přece jenom moje tvoření s hladkou moukou, práškovým cukrem a vajíčky započalo osmý rok) držím se ostřílených receptů, které v naší sladkoholické rodince sklízí ovace.

Ten můj zvyk je ještě něčím specifický. Protože jsem z rodinného hnízda vylítla pěkně daleko, přijíždím domů na svátky s kufrem plným cukroví. Tento rok moje plány narušila pokažená trouba. Než narychlo hledat opraváře, odjela jsem na víkend za mámou s kuchařkou v tašce a za dvě dlouhé noci napekla jsem sedm druhů vánočního cukroví.

Mějte se krásně a budu ráda, když mi napíšete, jestli také pečete cukroví na Vánoce? A jaké máte nejraději vánoční cukroví?

P.S.: Tento rok mě pečení vánočního cukroví obzvlášť bavilo, protože jsem nemusela mýt nádobí!!!

linecké, ořechové a kokosové cukroví
čokoládové, pudinkové, mandlové a máslové cukroví


Žádné komentáře:

Okomentovat