pondělí 29. září 2014

Líný make-up



Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Make-up mám ráda a nedělá mi problém i na běžné denní pochůzky propůjčit výraznější barvy k oblíbenému kouřovému líčení. Občas se však ráda přikloním k jemnějším odstínům nebo, když není času na zbyt, líný make-up je to pravé.

Oči:

Začala jsem nanesením podkladové báze Too Faced Shadow Insurence. K líčení očí využila jsem fenomenální paletku Urban Decay Naked. Celé víčko sjednotil stín Naked. Barvu Virgin nanesla jsem těsně pod obočí. Stín Darkhorse orámoval horní a dolní víčko. Obočí vykreslila paletka Shiseido, BR 602. Tmavé kruhy zakryl korektor Helena Rubinstein Magic Concealer, 02 Medium. Horní a dolní řasy natočila černá řasenka Yves Rocher Sexy Pulp.

Tvář:

Na celý obličej aplikovala jsem podkladovou bázi Dior Pore Minimizer. Pleť sjednotil make-up Guerlain Tenue De Perfection, 02 Beige Clair. Make-up zafixoval kompaktní pudr Guerlain Les Voilettes, 3 Médium. Tváře jsem zlehka poprášila tvářenkou MAC, Pink Swoon.

Rty:

Rty zvláčnil balzám Labello Pearly Shine.

Jak se vám líbí můj líný make-up? Mějte se hezky a užívejte babí léto!

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat