středa 17. září 2014

Není všechno zlato, co se blyští

Krásnou středu dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Před pár dny se mi do rukou dostal make-up ze zásob drogérie přesněji se jednalo o Essence Stay All Day 16h… V tu chvíli jak jsem si pohrávala s plastovou lahvinkou, zaručující sjednocení pleti, uvědomila jsem si, proč se investice do make-upu přece jenom vyplatí. Luxusní sjednocení pleti se může vyšplhat i na částku kolem 2000 Kč, zatímco s Essence z vašeho rozpočtu uždíbněte sto korun a to je pěkný rozdíl!

Co jsem si to, tedy uvědomila? Pokud již nějaký ten pátek se vracíte k mému blogu, tak snad je znát z mých recenzí, že není všechno zlato, co se blyští. Proto i na zprvu dokonale vyhlížejícím skvostu z ráje dekorativky, vyprávějící o kvalitě luxusní koupě se najde i skulinka vady. Ale jak jsem pracovala s Essence make-upem byla jsem doslova v šoku a nevěřícně zírala. Hodně, hodně opravdu hodně těžko šel rozetřít a celou tvář zahalil do šupinek. U odstínu se musím také pozastavit. Díky bohu aspoň nevymaloval tvář do oranžova, jak bylo zvykem u make-upu Miss Sporty, který mě věrně provázel v raném věku zkrášlovacího maratónu. Make-up Essence místo sjednocení pleti do svěže zdravého tónu zahalil pleť do mrtvolného odstínu. I když Halloween se blíží a zoombie make-up bude hit. Po tom všem je naprosto zbytečné pozastavit se nad tím, že vytvořil nepřirozený nános masky. Malichernosti typu, že design obalu nevzhlíží, zrovna vábivě už si raději ponechám pro sebe. Třeba jenom moje tvářička je zhýčkaná a někomu jiném může i tento make-up dobře posloužit. Dost bylo o make-upu Essence, protože dnešní recenze je o značce Sisley.


Sisley make-up Phyto Teint Éclat, odstín 1 Ivory

Moje pravidelné čtenářky už dobře znají moji úchylku, že ráda testuji nové a nové značky make-upů.
Proto, když ke mně v Sephoře přiběhla slečna či paní prodejní asistentka a zeptala se: „Jaký je váš oblíbený make-up?“

Moje odpověď je jasná: „Ráda bych zkusila něco nového.“

Prodejní asistentce jsem jen tak volný výběr nenechala a trošku jsem ji nasměřovala tím, že aby byl make-up vhodný pro mastnou pleť a dobře kryl. Prodavačka se rty precizně vymalovanými do zářivě červeného odstínu pohotově vybrala kandidáta, který se jevil jako ten NEJ. Sisley make-up mě lákal už pěkně dlouho, ale při pohledu na cenu jsem disciplinovaně držela krok zpět. Chvilka slabosti a nechala jsem se zlákat na vábivou tóninu, slibující dokonce i zlepšení pleti používáním Sisley make-upu.

Lehčí o víc než dva tisíce (pro své uchování zdravého duševního zdraví si opravdu nevybavím přesnou cenu), zasáhla mě múza a pozpěvovala jsem si hit: „Sbohem zůstávejte pupínky a rozšířené póry…“

Zajisté bylo zřejmé už od začátku, že ze mě nebude uznávaná hudební textařka a už vůbec ne popová královna nebo aspoň popová princeznička. Jenomže vyplatilo se poslechnout prodavačku ze Sephory?

Tekutý make-up mě mile překvapil zábavným designem obalu, vymalovaným pestrou škálou barev. Ale tak za tu cenu už měl být obal zlatý či alespoň pozlacený. Zajímavé balení se týkalo pouze krabičky, protože samotný make-up byl ukrýt v skleněné flaštičce s plastovým aplikátorem, který nevyčníval ničím speciálním. Při seznamování se s krasavcem Sisley Phyto Teint Éclat mě zarazila pronikavá vůně botanických výtažků z lipového květu, gardénie a slézu, která naštěstí po zpracování make-upu do pleti se vytratila. Velké plus fluidního make-upu byla jeho lehounká konzistence, která se snadno roztírala, neusedala ve vráskách a vytvořila přirozený vzhled bez efektu masky. Neobsahoval olej, proto jsem se domnívala, že bude ideální zejména pro matnou i smíšenou pleť, což se u mě neosvědčilo. Po aplikaci pleť nebyla zmatněná, ale spíše rozjasněná. Tady se vynořil další zádrhel. Sisley bych zařadila mezi make-up s lehkou krycí schopností, takže prodejní asistentka se netrefila. S pupínky a začervenáním si neporadil. Kvůli lehké krycí schopnosti jsem měla tendenci více a více nanášet make-up než jsem zvyklá u jiných značek. Taktéž mi nebylo jasné, která zázračná složka, obsažená v lahvince pro sjednocení pleti měla vyhlásit boj nevítané návštěvě beďarů!!!

Výhody:
  • snadná aplikace,
  • lehká textura,
  • přirozený vzhled.


Nevýhody:
  • nezmatňuje,
  • slabá krycí schopnost,
  • zhoršení pleti,
  • vyšší pořizovací cena.

Sisley make-up Phyto Teint Éclat, 1 Ivory

Sisley transparentní sypký pudr, odstín 0 Irisée

Poté co jsem do nákupního košíku navíc ještě přidala i pudr, tak to už i ukápla slza. Ale když tak nerada kombinuji značky pro sjednocení tónu pleti a zafixování make-upu. Stejně jako make-up, tak i pudr byl zabalený v překrásné krabičce. Na rozdíl však od make-upu se mi i samotný design obalu u pudru velice zamlouval. Pudr obsahoval černou labutěnku, která splňovala funkci použitelného doplňku. Výrazná vůně se nezapřela ani u tohoto fešáka. Pudr se pyšnil s výtažky měsíčku lékařského. Po lehkém poprášení se mi zdálo, že nedokonalosti jako pupínky se ještě více zdůraznily. Ve finále dvojka od Sisley v mém testování obstála slabé čtyři hodinky a pak už byla potřeba se znovu přepudrovat.

Výhody:
  • krásný design obalu,
  • snadná aplikace,
  • přirozený vzhled.


Nevýhody:
  • zvýrazňuje nedokonalosti,
  • vyšší pořizovací cena.





Pokud jste to pročetly až sem, tak mám velkou radost a už si můžete oddechnout. Ráda bych se zeptala, jestli znáte značku Sisley a do čeho z dekorativní kosmetiky jste naposledy investovaly, co se nakonec nevyplatilo? Mějte se krásně!




Žádné komentáře:

Okomentovat