čtvrtek 11. září 2014

Lehké tahy




Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy! 

Příspěvek s názvem Barevná kapacita měl úspěch. Růžové šaty se líbily a velice mě potěšily milé komentáře. Ráda bych se ještě k minulému příspěvku vrátila a ukázala, jak jsem byla nalíčená. Pokaždé, když přidávám nový příspěvek do Omalovánek, tak si zakládám na tom, aby všechny líčidla, které jsem použila byly řádně označené. Pro dnešek mě budete muset omluvit, protože líčení očí je s paletkou, jejíž značku už nerozšifruji a podle toho i vypadá. Ale k tomuto lehkému přirozenému make-upu posloužila báječně. Jen si vzpomínám, že stíny jsem si pořídila na veletrhu kosmetiky. Pojďme se do toho pustit.

Oči:

Ano, podkladová báze pod stíny Too Faced to celé odstartovala. Do záhybu oka nanesla jsem měděný stín z nerozšifrované paletky. Pohyblivé víčko vykreslil hnědý stín. Vnitřní koutek oka a oblast pod obočí prozářil stín MAC, Nylon. Horní víčko orámovaly černé tekuté linky Sensai. Tmavé kruhy zakryl korektor Helena Rubinstein Prodigy Liquid Light, 00 Universal. Horní a dolní řasy natočila řasenka Benefit they’re Real! Obočí zvýraznila paletka Shiseido, BR 602.

Tvář:

Nejprve nanesla jsem podkladovou bázi pod make-up Dior Pore Minimizer. Make-up Guerlain Tenue De Perfection, 02 Beige Clair sjednotil celou tvář. Make-up zafixoval kompaktní pudr Guerlain Les Voilettes, 3 Médium. Tváře zvýraznil bronzer a tvářenka z paletky Too Faced Glamour To Go.

Rty:

Rty jsem vymalovala rtěnkou Estée Lauder Pure Color, Vanilla Truffle a rtěnkou Estée Lauder Pure Color, Pinkberry.

Mějte se hezky a otázka na závěr – jak se vám líbí líčení?




Žádné komentáře:

Okomentovat