pátek 19. září 2014

DEN D!!!

Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Co se skrývá za tím nadpisem, co tak láká k přečtení??? Že prý DEN D… Narozeniny to nejsou, na ty si budu muset vyčkat do května. A ani mě zatím nikdo nepožádal o ruku. Přece jenom byl pro mě včerejší den něčím výjimečným. Celé to začalo 18. září 2013, kdy se mi otevřel virtuální svět blogovacího ráje. Zprvu jsem se opatrně vydávala vpřed a chvílemi jsem si připadala jako bych byla pomatená, kdy rozum vyhlásil stávku. Protože samomluva, kdy pokládala jsem otázky bez zpětné vazby je třeba velice rozkošná u žvatlajícího dítka, ale ne u dívky s titulem dospělé ženy… Dlouhé promluvy sama k sobě až to málem volalo po vyšetření za branami, kde usíná Marie Antoinetta, probouzí se Kleopatra a nad všemi ochrannou ruku drží Napoleon.

V záznamu o počtu shlédnutí blogu postupně narůstalo číslo, ale pořád vládlo ticho. A najednou ozval se první hlas prostřednictvím komentáře. K odběru se přihlásila první statečná duše a dnes vás je tady sečteno na krásných třicet čtyři čtenářů. Ani si nedovedete představit, jak mi vaše společnost dělá radost a také vaše milé komentáře. Moc vám děkuji za přízeň!

Stejně jako u všeho, ne každému se zalíbíte, tak i svět bloggerek se hemží kritikou. Něco na ten způsob jsem si sama vyslechla či přesněji přečetla, kdy se jedna čtenářka svěřila, že moje „pózy a výrazy by mohly kdekoho znepokojit.“


Zatoulané fotky tohoto outfitu jsou ze srpna. Bílé minišaty jsem vyšperkovala zajímavým náhrdelníkem a červený kvítek ozdobil vlasy. Vzpomínku na horké léto zakončily saténové sandálky. Jak se vám líbí outfit?

šaty Jannis; náhrdelník Comtessa; ozdoba do vladů Bijou Brigitte; boty Baťa

Žádné komentáře:

Okomentovat