čtvrtek 4. září 2014

Ano, méně je víc, ale někdy méně je i nuda



Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy! 

Pokaždé, když připravuji pro vás Omalovánky, tak si říkám, že tentokrát už bych mohla vymyslet jemnější líčení ideální pro běžné nošení. Ale jak tak si hraji se štětci a kombinuji oční stíny, tak mi začíná být jasné, že dneska to zase nebude o přirozeném make-upu. Ano, méně je víc, ale někdy méně je i nuda.

Oči:

Jak je už mým zvykem začala jsem podkladovou bázi pod oční stíny Too Faced. K líčení očí posloužily vánoční paletky Estée Lauder. Obočí zvýraznila kombinace stínů z paletky Estée Lauder 04 Wild Sable a 45 Lavish Mink. Celé víčko sjednotil stín 30 Sugar Cube. Do záhybu oka namíchala jsem barvičky 66 Candy Crave a 09 Amethyst Spark. Pohyblivé víčko zvýraznil stín 18 Sepia Sand. Do vnějšího koutku oka a do půlky očního záhybu nanesla jsem odstín 38 Chocolate Bliss. Do vnějšího koutku oka jsem ještě navíc aplikovala barvičku 45 Lavish Mink. Vnitřní koutek oka a pod obočí prozářil stín 01 Pink Flash. Horní víčko orámovala černá tekutá linka Sensai. Tmavé kruhy zakryl korektor Helena Rubinstein Magic Concealer, 02 Medium. Horní a dolní řasy natočila černá řasenka Yves Rocher Sexy Pulp.

Tvář:

Místo podkladové báze jsem použila vyhlazující a chladící péči Shiseido Pureness Pore Minimizing. Pro sjednocení pleti smíchala jsem dva make-upy Sisley Phyto Teint Éclat, 1 Ivory a Estée Lauder Double Wear, 2C1 Pale Almond. Celý make-up zafixoval sypký pudr Sisley Soft Glow, 0 Irisée. Tváře jsem poprášila bronzerem z vánoční paletky Estée Lauder 02 Bronze Goddess Medium.

Rty:

Rty jsem vymalovala rtěnkou Max Factor, 837 Sunbronze. A je vymalováno, jak se vám líbí moje líčení?


Žádné komentáře:

Okomentovat