středa 30. března 2016

World of beauty jaro 2016



Krásný večer!

Ve dnech 11. a 12. března pražské výstaviště Letňany uchvátil World of beauty. Žně  - kosmetických tajů… Nemohla jsem si nechat ujít tu pulzující energii vychytávek ze světa krásy. Nahlédněte, co mi padlo do oka!




Ostřílená z holešovického výstaviště v Praze, sdružující přehlídku stálic i novinek za krásný a zdravý vzhled, dovolila bych si zestručnit PVA Letňany jako mdlou podívanou jednoho pátečního odpoledne. Ztrácela jsem se v přehlídce pro mě nic neříkajících značek a postrádala jsem třpyt luxusu. Žádný Dior, žádný Chanel. Ze stánku Beauty Bar se alespoň honosně vyjímala Sigma.

Dobře a co jsem si, tedy ukořistila v touze nákupní mánie?
Four Seasons laky na nehty – bez laku na nehty se z veletrhu neodchází. Dejme tomu, že jsem vám předložila menší motivující motto. Laky v bílém a korálovém provedení vysloužily si jedno velké zklamání za nevzhledné šmouhy!
Bomb Cosmetics Tweetie Pie – jakmile jsem spatřila balistiky všech možných barev a vůní, málem jsem úžasem vykřikla. V omamné oáze nevěděla jsem, k čemu dřív přivonět. Nakonec jsem se rozhodla pro růžovou kouli s fialovým ptáčkem. A o recenzi nepřijdete!  
Alassala Moroccan Rhassoul Clay – k prášku, nesoucí v sobě účel pleťové masky, masky na vlasy a k aplikaci na celé tělo, přistupovala jsem tak trochu nedůvěřivě. Ale po prvním nanesení v podobě pleťové masky, pochyby šly stranou. Pocit hebké pleti usvědčil mě, že mám v rukou novou zbraň na zkrocení smíšené až mastné pleti. Fotka s pleťovou maskou v akci na FB během velikonočního pondělí, rozpoutala vášnivou diskuzi, Potřela jsem si tvář rozteklým čokoládovým vajíčkem??? Na čokoládovém vajíčku raději si pochutnám, ale na pleť i příště aplikuji Alassala masku. A recenze se dočkáte!
Odnesla jsem si i pár vzorečků, Moroccan arganový šampón, kondicionér, olej i denní krém s argonovým olejem. Nourish rozjasňovač, kde nabízeli i speciální řasenku, která se odličuje vodou. Inca Collagen jako doplněk zdraví (kosti, klouby, svaly, šlachy) a krásy (pleť: vrásky, pigmentové skvrny, strie, celulitida; vlasy, nehty, váha).


Navštívily jste březnový veletrh v Praze World of beauty? Co vás nejvíc zaujalo z mého nákupu?

Žádné komentáře:

Okomentovat