neděle 6. března 2016

Juvelora aneb šperky v poselství věčné touhy, ženské posedlosti…




Hezké nedělní odpoledne!


Šperky v poselství věčné touhy, ženské posedlosti jsou ódou na krásu, eleganci a lásku. Vyčkávat než se objeví princ na bílém koni či v bílém mercedesu, jak káže scénář moderní pohádky a vzplanutí citů zabalí do třpytu drahých kamenů??? Míň sledovat romantické drijáky a přizvat rotu s příslibem vyšperkovat si outfit. Širému světu oznamuji, našla jsem se v zákoutí šperkařské přehlídky Juvelora! 




Když jsem se ocitla na prahu e-shopu Juvelora, lesk pozlátka klenotů mě přitáhl do nepříčetnosti loudivých tónů. Loudivých tónů, kdy jsem si pohrávala s myšlenkou, že potřebuji další náušnice. Čím jsem starší, mám slabost pro jemnější detaily. Obrovské kruhy jsem pohřbila s nerozvážností sladkých sedmnáctin, kdy jedna diva, ovíjená v zápalu rockových hitů a pivní pěnou, málem mi urvala ucho. Jen co moje oko spatřilo fialové krásky, vysázené ve stříbře, bylo rozhodnuto.

Lačným pohledem rozbalila jsem balík a hlavou mi proletělo: „Juvelora dobře ví, jak si hýčkat zákazníka.“ Náušnice byly zabalené v bílé krabičce, nesoucí logo značky a růžová mašle střežila neposkvrněnost okamžiku, výjimečné chvíle. Už i samotná krabička zasluhovala by složit sonet. Zatáhla jsem za mašli a v celé své kráse oslnily mě stříbrné náušnice s čtvercovým ametystem a zirkony. Fialový jas jakoby promlouval nenucenou elegancí, protkanou do radosti ze stylového doplňku. Juvelora ke šperku přibalila i rozkošný pytlíček, čistící utěrku a kartičku s věnováním. Plány okázalých hrátek na poli blýsknout se noblesou šperků, může zhatit cena. Tato fialová noblesa o 799 Kč určitě nezruinuje váš rozpočet. 




Jak se vám líbí náušnice a znáte značku Juvelora? 



Žádné komentáře:

Okomentovat