čtvrtek 3. března 2016

Kosmetická ješitnost s korektorem Benefit Boi-ing




Krásný večer!


Dvakrát do stejné řeky nevkročíš aneb nářek, láskou raněné duše. Stejně tak i kosmetická ješitnost by se měla držet v mezích tohoto životního moudra, pokud prvotní dojem postrádá úžas: „Wau!“ Podruhé jsem ke své make-up rutině přihodila korektor Benefit Boi-ing, 01. A jaké bylo to moje “wau“???



Značku Benefit definovala bych jako mlsnou pro zrakové vjemy. Zajímavý design obalu, snoubící v sobě hravou eleganci se podepsal i na korektoru Boi-ing. Krycí nálož o 3 g, nebyla chvilkovým vzplanutím, ale pořádně dlouhou zábavou. Vybrat správný odstín k podtónu pleti, nejednou mě vyvedlo z míry. Ale uznávám, že tady mi klopýtnutí nehrozilo. Barva dokonale splynula s pokožkou. Citlivé povahy daly by mi za pravdu, že vada na kráse skrývala se v nehygienickém balení. Hutnější konzistence si v mžiku poradila s prevíty, zasazených do pupínkové hrozby. Kvůli konzistenci, netroufla bych si s ním maskovat tmavé kruhy pod očima, ale opravdu jen soustředit se na pupínky. Zmatnění s pudrem a místa pod nánosem korektoru proměnily se v šupinatou neplechu! Nevím, v jaké euforii už jednou zklamaná, dala jsem šanci korektoru Benefit Boi-ing. Dál osud nebudu pokoušet a bez povšimnutí přeskočím rčení – do třetice všeho dobrého. 


Cena – kolem 600 Kč


Klady:


  • zajímavý design obalu, 
  • snadná aplikace, 
  • krycí schopnost, 
  • balení dlouho vydrží.



Zápory:


  • cena, 
  • nehygienické balení, 
  • dělá šupinky.



Znáte korektor Benefit Boi-ing? S jakým korektorem se vám nejlépe maskují pupínky?

Žádné komentáře:

Okomentovat