pátek 1. dubna 2016

Březnové nákupní manýry



Krásný večer!

Ještě jsem se s vámi nestihla podělit o nákupní manýry z března a už dnes máme svátek všech bláznů. Apríl a vtipálci kuli pikle. Ať už na legrácky máte náturu či nikoliv, čas od času je zapotřebí zapomenout na svázanost pravidel, pouček, dogmat a upustit uzdu. Upustit uzdu svého zašněrovaného “já“ a nadechnout se energie nespoutané pošetilosti.




Šaty BLVD Collection – červené mini už jsem si dovolila vyvézt na párty. Dokonale obeply moje křivky s důrazem na sexy look. Cítila jsem se v nich, jakoby to byla moje druhá kůže. 



Šaty Rare London – ano, další šaty. Flirty dodaly šatům noblesu slavnostní chvíle. Jen buď budu muset se trošku dokrmit do šatu, nebo zaúkolovat zručnou švadlenu.


Subrína Recept Strong Hair – vlasová péče je nutnost! Vodička proti padání vlasů nebyla pro mě novinkou, ale spíš shledáním se starou známou. 

Salon Chic Moroccan Argan Oil – do konečků vlasů chtěla jsem tentokrát vyzkoušet něco nového. A arganový olej je legenda… 


Reebok – usmyslela jsem si, že začnu dřít v posilovně a jak nejlépe se motivovat než novým fitness outfitem. Zdá se to jen mně či ve světě sportu momentálně kraluje Nike??? Už ze zásady pro mě typické - hlavně nezapadnout v davu, značku Nike vypustila jsem z hlavy. Ráda bych ještě dodala, že nakupovat tenisky se mi zdálo mnohem těžší než pořídit si boty s jehlovým podpatkem. 


World of beauty jaro 2016 – poslední článek věnovala jsem prohlídce skvostů z veletrhu krásy, a tak není třeba dlouze se pozastavovat. 




Co vás nejvíc zaujalo z mého nákupního seznamu? A co si plánujete pořídit v nejbližší době?  

Žádné komentáře:

Okomentovat