úterý 21. dubna 2015

Yves Rocher odlíčení s chrpou v gelovém provedení



Svolávám všechny milovnice Yves Rocher!

Není tomu tak dlouho, co jsem poprvé zavítala do krámku Yves Rocher, provoněného ingrediencemi z lůna přírody a dnes už se tam cítím jako doma. Tentokrát mě do oázy vůní, barev a péče vlákala moje uvadající odličovací zásoba…

Až na pár výjimek, jde mimo mě celé to pobláznění kolem 2 v 1 či 3 v 1 multifunkčních vychytávek napříč kosmetickým světem. Pokud si však mohu vybrat, raději si volím pro své odličovací klání multifunkční hit, alespoň o 2 v 1, abych pod jedním sfoukla odlíčení obličeje a očí. A zrovna tady jsem už tolikrát narazila. I když si hravě poradí s make-upem, moje citlivé oči jsou hodně vybíravé. Jak tedy v mém testování dopadla Odličovací voda s chrpou na obličej a oči od Yves Rocher???

Yves Rocher Odličovací voda s chrpou na obličej a oči

Chrpa se skrývala na první pohled v zcela obyčejné plastové lahvince, jejíž barevná kombinace vyladila design obalu do překrásného kousku. Stačilo nanést malé množství odličovadla na vatový tamponek a vdechla na mě jemná vůně přírodní energie. Marně jsem tápala, proč kosmetický koncern Yves Rocher pojmenoval odličovadlo jako vodu. Protože jeho konzistence mně jasně našeptávala, že víc by mu slušelo označení gelu. Zpočátku jsem se zalekla gelové konzistence, jestli to bude pro mou smíšenou pleť to pravé. Chrpa v gelovém provedení mně nakonec mile překvapila. Make-up snadno odstranila a nezanechala mastný film. Navíc moje vybíravé a zejména citlivé oči nijak nedráždila.

Ne že by mi scházelo přísné oko kritičky, ale neprokoukla jsem žádné nevýhody chrpy v gelovém provedení.

Cena – 185 Kč

Klady:

  • přijatelná cena, 
  • krásný design, 
  • jemná gelová konzistence, 
  • příjemná vůně, 
  • k odlíčení tváře a citlivých očí, 
  • nezanechává mastný film.


Zápory:

  • žádné.


Znáte Yves Rocher Odličovací vodu s chrpou na obličej a oči? Jak jste na tom s multifunkčními vychytávkami ve světě kosmetiky? Dáváte přednost odličovadlu 2 v 1 nebo si raději kupujete zvlášť odličovadlo na obličej a zvlášť na oči?


Žádné komentáře:

Okomentovat