neděle 19. dubna 2015

Odvaz s Urban Decay



Zdravím všechny make-up příznivkyně!

Jak se tak pozoruji, poslední dobou jsem přesedlala z nude líčení na výrazné kouřové variace. A zrovna vizáž v tomto duchu jsem si pro vás nachystala. S tímto make-upem vyrazila jsem fotit do sluníčkem prohřáté Stromovky minulou neděli. Menší reportáž z focení je v dohlednu.

Ještě bych se ráda pozastavila nad včerejším vyhodnocením giveaway. Když jsem položila, tak trochu ošemetné otázky: Co se vám líbí i nelíbí na mém blogu, tak ani by mě nenapadlo, že se dočkám tolik chvály. Ani si neumíte představit, jaký je to balzám pro duši vášnivého psavce, že zrovna ty moje písmenka jsou pro vás čtivá. A nevyhnu se ani výtek. Upřímně říkala jsem si, kolik toho na mě vychrstnete, co vás tak děsně irituje na virtuální prezentaci Miss Alexy. Chvála se tak krásně poslouchá či čte, ale s kritikou už to bývá horší. Kritika raní, ale pro mě bylo rozhodující poučit se z chyb, aby se vám u mě líbilo a rády se vracely k jedné poblázněné fanynce do světa módy, kosmetiky i make-upu. A tak jsem se snad poučila a svůj svolávací slogan: „Hezký večer, dámy a slečny, zkrátka milé ženy!,“ poctivě se snažím vypouštět z mého blogerského slovníku. Poslední výtkou byla moje obrovská úvodní fotka. Až teď jsem si uvědomila, jak je ta fotka velká až mě trochu děsí. Zatím jsem to nezkoušela, tak snad se mi podaří nahrát ji v menší velikosti. Chtěla bych vám všem poděkovat za účast v jarní giveaway a za vaše komentáře. Doufám, že mi nadále zachovat svou přízeň a nerozutečete se mi někam za lepším…

Dobře, dobře, ale nyní se pojďme věnovat Omalovánkám!

Oči:

podkladová báze – Urban Decay, Original,
záhyb oka – Urban Decay Naked, Naked,
pohyblivé víčko - Urban Decay Naked, Virgin,
vnější koutek oka - Urban Decay Naked, Hustle, Dark Horese a Creep,
vnitřní koutek oka - Urban Decay Naked, Virgin,
pod obočí - Urban Decay Naked, Virgin,
rozjasňující korektor – Inglot, 52,
horní linka – Sensai Liquid Eyeliner, Black a Urban Decay Naked, Creep,
dolní linka – Estée Lauder Pure Color kajálová tužka, 01 Blackened Black a Urban Decay Naked, Creep,
řasenka – Bare Minerals Lash Domination, Intense Black,
obočí – paletka Shiseido, BR 602.

Tvář:

podkladová báze – Dior Pore Minimizer,
make-up – NARS Deauville Sheer Glow, Light 4,
korektor – NARS Custard, Medium,
pudr – NARS Translucent, Crystal,
bronzer – NARS ISSIST, Laguna,
tvářenka – NARS ISSIST, Roman Holiday Blush.

Rty:

konturovací tužka – Make Up For Ever Aqua Lip, 17 C,
rtěnka – Make Up For Ever Rouge Artis Natural, N 38.


Jak se vám líbí líčení? Přirozené líčení v jemných tónech nebo raději pořádný odvaz kouřového make-upu? Čemu dáváte přednost?


Žádné komentáře:

Okomentovat