sobota 11. dubna 2015

Ve stylu PUNKY




Hezkou sobotu všem!

Když se řekne “punky,“ tak si okamžitě vybavím kožený křivák, výrazné líčení a drzé pohledy. Ale ani v tom bujarém snu by mě nenapadlo, že moje maličkost se bude stylizovat do tohoto looku. Nebylo to úplně z mojí hlavy. Znovu jsem zkoušela štěstí v soutěži v líčení s DM a už jenom vyčkávám na výherní balíček. Pojďte se podívat, jak dopadlo moje výherní líčení a účes ve stylu PUNKY.

Oči:

Podkladová báze – Too Faced,
záhyb oka – bronzer z platky NARS ISSIST, Laguna,
pohyblivé víčko a záhyb oka – Urban Decay Naked, Creep,
horní linky – Sensai Liquid Eyeliner, black.
dolní linky – kajalová tužka Lancome, 01 Noir a Urban Decay Naked, Creep,
vnitřní linky – kajalová tužka Lancome, 01 Noir,
tmavé kruhy – Benefit Ooh La Lift,
řasenka – Lancome Hypnose Doll Eyes,
obočí – paletka Shiseido, BR 602 a MAC Brow Set, Beguile.

Tvář:

podkladová báze – Dior Pore Minimizer,
make – up – NARS Sheer Glow, Light 4,
korektor – NARS Custard, Medium 1,
kompaktní pudr – NARS Translucent, Crystal,
bronzer – paletka NARS ISSIST, Laguna.

Rty:

konturovací tužka – Essence, 11 In The Nude,
lesk na rty - L'Oréal Paris Caresse, 101 Lolita.


Jak se vám líbí moje podání punky looku? A nezapomeňte, ještě týden můžete soutěžit v jarní giveaway o voňavé LUSH kousky!


Žádné komentáře:

Okomentovat