středa 1. dubna 2015

Když jsem probudila v sobě soutěžního ducha…


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!


Nevím, jestli jste to postřehly, že DM drogerie vyhlásila soutěž v líčení na své facebookové stránce. Stačilo nechat se inspirovat lookem podle Rimmel a poslat fotku se svým make-up výtvorem. Ani si nepamatuji, jestli jsem někdy něco vyhrála. Ale tentokrát se na mě usmála štěstěna a uspěla jsem. Už se nemůžu dočkat, až se polaskám s výherním balíčkem! 

Pokud rády sledujete moje make-up přírůstky v rubrice Omalovánky, tak mám pro vás menší novinku. Zdlouhavé slohové výlevy jsem se rozhodla smrsknut do přehlednějšího vzhledu. Ale dost už tlachání kolem a pojďme se pustit do líčení!

Oči:
  • podkladová báze – Too Faced, 
  • celé víčko až k obočí – nejsvětlejší stín z paletky Too Faced Glamour To Go, 
  • pohyblivé víčko a záhyb oka – Estée Lauder Pure Color, 38 Chocolate Bliss Matte, 
  • pohyblivé víčko – Estée Lauder Pure Color, 45 Lavish Mink, 
  • tmavé kruhy – korektor Benefit Ooh La Lift, 
  • oční linky – Sensai, Black, 
  • kajálová tužka na oči - Estée Lauder Pure Color, 01 Blackened Black, 
  • obočí – Shiseido, BR 602 
  • řasenka – Benefit they're Real!

Tvář:
  • podkladová báze – Dior Pore Minimizer, 
  • make-up – NARS Sheer Glow, Light 4, 
  • korektor – NARS, Medium, 
  • kompaktní pudr – NARS Translucent, Crystal, 
  • tvářenka – paletka Too Faced Glamour To Go.

Rty:
  • konturka – Sephora, Real Red, 
  • lesk na rty - L'Oréal Paris Shine Caresse, 200 Princess.


Jak se vám líbí líčení? Zrovna dnes odstartovala další líčící soutěž s DM drogerií, očistit štětce a směle do toho!



Žádné komentáře:

Okomentovat