čtvrtek 16. dubna 2015

Solné mytí obličeje s Embrace Soaps



Hezký pozdní večer!

Vzpomínáte si na tu smršť rebarbory a malin, kde jsem vás vtáhla do království Embrace Soaps? A vlastně i moje maličkost přicházela na chuť této přírodní kuchyně, která vaří samé speciality pro domácí lázně. Ke koupelovým mýdlům jsem si do virtuálního košíčku přihodila výjimečný kousek, který kromě očisty celého těla je hotovým bojovníkem s kožními neduhy, jako jsou pupínky či mazem sužovaná pleť. Stejně tak i citlivá pokožka si bude vrnět blahem ve společnosti Solného potěšení s jogurtem a jílem.

Embrace Soaps Solné s jogurtem a růžovým jílem

Jak již samotný název napovídá, mýdlo se vyznačuje vysokým obsahem soli. Ještě než s ním začala pořádná vymydlená zábava, okouzlil mě jedinečný design, který mýdlo povyšuje na umělecké dílo. Bylo mi líto plýtvat multifunkční podání solné rozkoše na tělo, ale k mytí obličeje jsem si dosyta užily. Moje smíšená pleť, která má čas od času nutkání jakoby se vrátím v čase, kdy pubertální období si vyhrálo se stavem pokožky, žadonila po solném pohlazení. Mýdlo jsem si rozpůlila na dvě půlky a ráno i večer jsem si řádně dopřála. Neparfémovaná solná něha s jemnou pěnou pokožku proměnila v dokonale čistou, zbavenou mazu a hebkou na dotek. Hrbolky na mýdle posloužily jako záskok za hbité prsty masérky. Marně jsem si namáhala mozkové závity, razantních nevýhod jsem se nedopátrala. Snad jen jediná výtka, sortiment Embrace Soaps lze vybírat pouze prostřednictvím nasvícených fotografiích z e-shopu.

Cena – 110 Kč


Klady:

  • certifikovaný kosmetický přípravek, 
  • Embrace Soaps je členem Evropského Cechu, 
  • přijatelná cena, 
  • ručně vyrobené, 
  • jedinečný design, 
  • přírodní složení, 
  • neparfemované, 
  • jemně pění, 
  • hebká pleť 
  • nevysušuje.

Zápory:

chybí kamenný obchod.


Používáte mýdlo k mytí obličeje? A nezapomeňte na giveaway, kde můžete soutěžit o voňavou LUSH výbavu!



Žádné komentáře:

Okomentovat