úterý 25. listopadu 2014

Snění o tyrkysové




Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Pro chladný úterní večer jsme si pro vás připravila výraznější líčení, které v nadcházející sezóně, plné vánočních večírků nebo plesů bude pořádnou inspirací. Vyzkoušíte se mnou toto líčení, kde vévodí tyrkysová?

Oči:

Začala jsem nanesením podkladové báze pod oční stíny Artdeco. Bázi jsem navíc zafixovala sypkým pudrem Sisley Soft Glow, 0 Irisée. Pohyblivé víčko zvýraznila tyrkysová barva MAC, Aquadisiac. Stín Creep z legendární paletky Urban Decay Naked použila jsem do záhybu oka a vnějšího koutku oka. Vnitřní koutek oka a oblast pod obočí projasnil stín Virgin z paletky Urban Decay Naked. Horní víčko orámovaly černé oční linky ve fixu MAC. Dolní víčko orámovala tužka na oči Estée Lauder Pure Color, 01 Blackened Black a stín MAC, Aquadisiac. Vnitřní linku zvýraznila tužka na oči Estée Lauder Pure Color, 01 Blackened Black. Horní a dolní řasy natočila černá řasenka Lancome Grandiôse. Obočí vykreslila paletka Shiseido, BR 602.

Tvář:

Nejprve jsem aplikovala podkladovou bázi pod make-up Dior Pore Minimizer. Poté následoval úžasný make-up Guerlain Tenue De Perfection, 02 Beige Clair. Sypký pudr Sisley Soft Glow, 0 Irisée zafixoval celý make-up. Tváře zvýraznil bronzer z vánoční edice Estée Lauder, 02 Bronze Godness Medium a tvářenka - také z vánoční paletky Estée Lauder, 04 Pure Color Blush Exotic Pink.

Rty:

Rtům dodala jemnou nude barvu rtěnka Estée Lauder Pure Color, Vanilla Truffle Creme.

Jak se vám líbí moje líčení? Volily byste takovéto líčení na vánoční večírek nebo na ples?