čtvrtek 6. listopadu 2014

Odlíčení s Yves Rocher a na skok v Sephoře


Hezké dopoledne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Nákup odličovacího mléka Yves Rocher mě přinutil zamyslet se nad personálem všech těch parfumeriích, plných omamných vůní, pestré barevné škály a mnohdy přemrštěných cen! Nabídka světových značek či péče nabitá přírodními ingrediencemi je tím pravým pokušením pro ne jednu ženskou dušičku. V těchto speciálních prodejnách se nakrucují prodavačky, tedy prodejní asistentky a poradí vám, který střípek krásy musíte si odnést domů. Ano, řeč bude právě o málokdy usměvavých, převážně zmalovaných a často s mezerami o sortimentu k prodeji, o slečnách a paní, které se upsaly kosmetickému světu.

Sephora

Sephoru mám velice ráda nebo spíš měla jsem ráda. Právě zde za branami této prodejny začala jsem poznávat rozmanitost a půvab dekorativní i pečující kosmetiky. Nevím, jestli personál prodejen prošel rozsáhlou čistkou anebo jednoduše dobré víly odešly za lepším. Jedno je však jasné ze zprvu zábavné nákupní horečky se stalo peklo, které je mnohdy zkouškou nervů či trapného tápání.

Nejvíce sem měla oblíbenou Sephoru v Praze v Šestce, ale už jsem tam dlouho nebyla, tak bych nechtěla soudit. I přesto, že můj nákup nevykazoval tisícové částky, odcházela jsem nabalená nejrůznějšími vzorečky, že bych si na to mohla založit speciální živnost. Sephora v Praze na Zličíně patřila také k mým oblíbeným. Podstatné je však slůvko “patřila“. Protože dneska je to hrozný děs! Běžné je, že přijdu do prodejny a po ruce není žádná prodejní asistentka. A pokud se už dvě i tři prodejní asistentky promenáduji po prodejně s mini košíčkem v ruce, tak zkrátka nemohou ze šuplíku vytáhnout mnou vybraný make-up, protože to má na starosti jejich kolegyně, která se kdoví kam vypařila. V těchto místech se vyskytuje jejich supr tupr vizážistka, která s kyselým výrazem nakydá na vás podklad a zafixuje pudrem. Krásky mezi regály upravují si make-up, i když za zády jim kličkují zákazníci, jakoby se chystaly na divokou noc. Sephora v Praze v Palladiu je pokaždé, jak tam vkročím přeplněná cizinci. Platí zde pravidlo: na prvním místě je cizinec až pak možná našinec. Zcela mimo mi přišlo shledání s brněnskou Sephorou v Olympii, kde slečna prodejní asistentka mi začala tvrdit, že voděodolný make-up od Guerlain neexistuje. Ale tak chápu, když není na skladě, tak jednoduše neexistuje. U pokladny pak vtíravá nabídka odličovacích tamponů situaci nezachrání. „Opravdu odličovací tamponky nepotřebuji!“

Yves Rocher vyhlazující odličovací mléko

Po delším rozhořčeném úvodě dostávám se k tomuto fešákovi. Ani nevím proč, ale obchůdek Yves Rocher jsem nikdy neměla potřebu vyhledávat. A to v jednom z těchto krámků působí nebo působil docela ucházející securiťák, kterého jsem zahlédla při procházení jednoho pražského obchodního centra. Jenom párkrát navštívila jsem prodejnu Yves Rocher, kdy jsem si zde koupila lak na nehty, řasenku a nyní, tedy odličovač a peeling (ale o tom až jindy).

Slečna prodejní asistentka neboli odbornice ve svém oboru bez špetky make-upu jakoby mě vlákala do svých sítí s nevyřčenou promluvou: „Pojď blíž, s našimi produkty můžeš zapomenout na make-up, protože krásná a zdravá pleť nepotřebuje kamufláž.“

Tak jsem se nechala polapit… Pohotově mi prodejní asistentka nabídla právě toto odličovací mléko. Pohotově jsem ho přijala, protože neměla jsem čas k bližšímu prozkoumání (chyba!). Jako bych nebyla zvyklá ze Sephory, že je lepší se řídit svým vlastním rozumem, proto se oplatí číst drobným písmem popisky. Odličovací mléko totiž prokáže nejlepší službu normální až suché pleti, proto si s mojí smíšenou až mastnou pletí absolutně nerozumí. Ingredience tří čajů s čistícími, omlazujícími a detoxikačními výsledky dráždily mou pleť. Přesněji obsahuje extrakty z bílého čaje, zeleného čaje a z čaje z Madagaskaru, ale i bio sezamový olej a mandlový olej. Místo svěží a zářivé pokožky připomínala jsem zralé rajče. Odličovadlo se vyznačovalo pořádnou čajovou aromou, kterou nelze přehlédnout. Je určeno k odlíčení na obličej i oči. Jenomže na odlíčení očí mi vůbec nevyhovovalo. K citlivým očím není vůbec šetrný, a když se dostalo do oka, tak to bylo povyku. Odlíčit oční linku a řasenku - docela dlouhý boj. Mile mě potěšilo jediné, že plastová lahvička byla vyrobena z recyklovaného plastu.

V příštím příspěvku se můžete těšit na pokračování ve škádlení dalších exkluzivních butiků s kosmetikou. Jaké jsou vaše zkušenosti s nakupováním v Sephoře? A znáte vyhlazující odličovací mléko Yves Rocher?


Žádné komentáře:

Okomentovat