pátek 14. listopadu 2014

Enzymion, senzační ovocná sprcha

Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Enzymion je můj druhý pleťový krém od Lushu. Poprvé, když jsem se seznamovala s kosmetikou Lush šáhla jsem po Vanishing creamu, který si mě okamžitě získal. Protože tak hebkou pleť jsem nikdy nezažila. Pátrala jsem, pátrala a objevila jsem další poklad pro mou smíšenou až mastnou pleť. A navíc je tento poklad i levnější verze Vanishing cremu!

Enzymion, LUSH

Co říká výrobce o pleťovém krému Enzymion? Ovocná receptura, plná citrónů, sladkých silic z limetky a grepu, čerstvé papáji i aloe je ideální pro mastnou pleť. Absorbuje maz, zklidňuje podráždění, hydratuje a rozjasňuje pleť.

Dobře, dobře a jaké byly moje dojmy? Enzymion je lehounký krém našlehaný v jednoduchém černobílém balení jak je již zvykem u kosmetiky Lush. Stačilo jedno přivonění a byla to láska. Jemná ovocná vůně si mě získala. Snadno se roztíral a rychle se vstřebal bez mastného filmu. K aplikaci stačilo opravdu malé množství krému a báječně se osvědčil jako denní i noční krém. Ráno pleť báječně zmatnil a připravil k nanesení make-upu. Když jsem ho použila jako noční krém v kombinaci s kolegy z Lush dílny (Fresh Farmacy, Tea Tree Water), tak i po probuzení moje pleť byla bez mazu. Ale po probuzení v kombinaci s kosmetikou Shiseido už jsem měla pleť mastnou. Vyživil pokožku s potřebnou dávkou hydratace, ale nesnížil zarudnutí pleti. Pokožka byla krásně rozjasněná a sametově hebká na dotek, ale ne až tak jako s Vanishing creamem. Kromě skromného designu balení vyčetla bych voňavému pokladu jediné a to, že i Enzymion je malý pan na pupínky. I když jsem hned v úvodu obeznamovala vás s pleťovým krémem Enzymion jako s levnější variantou od Lushu na mastnou pleť, i tak 665 Kč je pořád docela dost…

Klady:

·         příjemná vůně,
·         lehká konzistence,
·         snadná aplikace,
·         rychle se vstřebává,
·         vyživuje,
·         sametově hebká pleť.

Zápory:

·         jednoduché balení,
·         nezmirňuje akné,
·         nezklidňuje podráždění pleti,
·         vyšší pořizovací cena.

Znáte krém Enzymion od Lushu? Jaký je váš oblíbený krém?




Žádné komentáře:

Okomentovat