sobota 22. listopadu 2014

Je libo peeling?



Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Yves Rocher tělový exfoliant bourbonská vanilka

Jak já zbožňuji tělový peeling… Proto při návštěvě krámku Yves Rocher s myšlenkou, že mi doma pomalu ubývá zásoba exfoliačního šílenství, tak jsem si do košíčku musela přidat tělový peeling s bourbonskou vanilkou. Měla jsem na výběr ze dvou druhů. Prodejna, kam jsem zavítala, musela mít pořádně děravou zásobu. Protože jak jsem tak koukala na e-shop, Yves Rocher nabízí mnohem pestřejší peelingovou škálu. Zajímavý design balení jasně rozhodl o výběru. Bourbonská vanilka bojovala o mou přízeň s olivovým olejem.

Peeling byl ukrýt v rozkošném plastovém kyblíčku se zajímavě řešeným otevíráním. Po chvilce mi však to zajímavě řešené otevírání až tak zajímavé nepřišlo. Pěkně potrápilo mou zručnost a dlouhé drápky musely být na pozoru. Omamná vůně bourbonské vanilky v bio kvalitě si mě získala okamžitě po prvním přivonění.

Peeling s krémovou konzistencí obsahující exfoliační částečky pokožku báječně promasíroval a zbavil odumřelých buněk. Výsledkem byla sametově hebká kůže zahalená do jemné vůně přírodního pokladu. Balení nadupané 200 ml výbavou vystačilo mi desetkrát a to nejsem žádná obryně. Jak uvádí výrobce, peeling kromě úžasné vanilky obsahuje i výtažky z bio aloe vera, máslo z bio karité, mandlový olej, prášek z olivových a meruňkových jader.

Klady:

  • zajímavý design balení, 
  • krásná vůně, 
  • sametově hebká pokožka, 
  • příjemná relaxace.

Zápory:

  • rychle ubývá

Znáte tělový peeling Yves Rocher bourbonskou vanilku? Jaký tělový peeling nejraději používate?


Žádné komentáře:

Okomentovat