úterý 11. listopadu 2014

Intenzivní grandiózní pohled s řasenkou Lancome Grandiôse

Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Kdybych jsem vám mým milým čtenářkám položila otázku: „Který jediný kousek z dekorativní kosmetiky byste si vybraly?“

Tak jsem si jistá, že by to byla právě řasenka. Ale není řasenka jako řasenka... Můžete se mnou okouknout, jak v mém testování dopadla řasenka Lancome Grandiôse.

Řasenka Lancome Grandiôse mě zaujala speciálním kartáčkem se zakřivenou rukojetí, připominající labutí krk slibuje symetrické nalíčení očí bez překrucování zápěstí. Řasy perfektně obalí černé pigmenty pro intenzivní grandiózní pohled. Unikátní technologie štětinek na kartáčku ve tvaru polovičního okvětního lístku umožňuje snadnou aplikaci. Kmenové buňky z růže pečují o řasy, které jsou pak silnější, odolnější a hustější. Řasenka není voděodolná. Toto celé ovšem tvrdí výrobce. Jak ale dopadlo moje testování?

Na řasenku Lancome Grandiôse četla jsem chválu v jednom časopise, a tak jsem si pro ni musela zajít do Sephory. Stylový design obalu mě doslova okouzlil. Zaujalo mě, že řasenka je lehounce parfemovaná s čím jsem se ještě u řasenek nesetkala. Stačí jedna vrstva řasenky a řasy byly dokonale prodloužené a pročesané bez slepení. Při druhé vrstvě jsem docílila efekt umělých řas. Snadná aplikace se mi nepotvrdila a chtělo to cvik než jsem se naučila pracovat se speciálním kartáčkem a zakřivenou rukojetí a to nejsem žádný nováček v make-upovém království. Proto se mi ze začátku řasenka obtiskla na víčko. Vyživující komplex nemohla jsem posoudit, protože moje řasy jsou přirozeně husté a dlouhé. Neodolatelný pohled s řasenkou vydržel po celý den, nerozmazávala se a dobře se odličovala. Jedinou chybičku viděla jsem ve vyšší pořizovací ceně.

Klady:

  • nedrolí se,
  • neslepuje řasy,
  • ultra-černá formule,
  • nerozmazává se,
  • vytváří efekt umělých řas,
  • design obalu,
  • výdrž po celý den.

Zápory:

  • vyšší pořizovací cena.

Znáte řasenku Lancome Grandiôse? Jaká je vaše oblíbená řasenka?


Žádné komentáře:

Okomentovat