pátek 7. února 2014

Padá snížek bílý

Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Pokud pravidelně sledujete můj blog, určitě jste si všimly, že moje příspěvky o módě jsou zahlcené kousky z pražského butiku Comtessa. Tato značka nabízí styl módy přesně podle mých představ, proto ji ráda doplňuji do svého šatníku. Tentokrát jsem se vydala na nákup s jasným cílem, co u mě nebývá časté, a nerozumím vyptávající se prodavačce: „Co konkrétního hledáte?“ Mým cílem bylo koupit si bundu.

Během nákupu učarovala mi navíc i kšiltovka, která má daleko od pokrývek hlavy, co zdobí urostlé mladíky, kteří svou mužnost vyjadřují malůvkami po těle a v hudebních klipech místo zpěvu odříkávají balady o smyslech, nesmyslech života.

Nové přírůstky jsem skombinovala a přináším vám je v módní inspiraci. 

kšiltovka, bunda a šála Comtessa; pásek a legíny Mango; rukavice zahraničí, kozačky Street Shoes;

Žádné komentáře:

Okomentovat