pátek 28. února 2014

Elektrizující pohled



Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Oči jsou bránou do duše. Ale zapomeňte na pohledy plaché laně a nevinně sklopené oči. S tímto líčením budou obdivné pohledy směřovat jen a jen k vám.



Krok za krokem s Miss Alexy

Oči:

Než jsem se pustila do elektrizujícího líčení, aplikovala jsem Artdeco podkladovou bázi pod oční stíny. Korektor v peru Dior Skinflash se postaral o oční okolí. Vnitřní koutek oka zvýraznila Jumbo tužka na oči značky Sephora v odstínu 02 Silver. Na pohyblivé víčko jsem nanesla překrásný modrý stín Maybelline Color Tattoo 24 HR, 20 Turquoise Forever. Vnější koutek oka a záhyb vykreslil černý matný stín z paletky Guerlain Crazy Paris. Černý oční stín jsem protáhla směrem ke spánku. Pod obočí jsem nanesla nejsvětlejší stín z paletky Guerlain Crazy Paris. Horní víčko zvýraznila tekutá linka Estée Lauder Double Wear, 01 Black. Dolní linka je složená ze tří barev: od vnějšího koutku oka linku vykreslila černá kajalová tužka Estée Lauder Pure Color a na ni navázala modrá linka stínem Color Tattoo 24 HR v odstínu 20 Turquoise Forever. Linku zakončila ve vnitřním koutku oka Jumbo tužka Sephora, 02 Silver. Pohled prohloubila vnitřní linka vedená černou kajalovou tužkou Estée Lauder Pure Color. Horní a dolní řasy natočila černá řasenka Max Factor 2000 Calorie. Obočí jsem upravila pomocí tužky Essence v odstínu 02 Brown.  

Tvář:

Před nanesením make-upu jsem použila podkladovou bázi Lancome La Base. Make-up Lancome Teint Idole Ultra 24 h v odstínu 02 krásně sjednotil pleť. Celé dílo zafixoval sypký pudr Chanel Poudre Universelle Libre, 30 Naturel. Tváře prozářila tvářenka MAC, Gleeful.

Rty:

Rty jsem orámovala konturovací tužkou Essence v odstínu 11 In The Nude a vymalovala rtěnkou Estée Lauder Pure Color v barvě Vanilla Truffle. Navrch jsem použila lesk L´Oréal Paris Shine Caresse, odtsín Lolita. 


Žádné komentáře:

Okomentovat