úterý 8. září 2015

Světový hit krásného obočí – Beautiful brows




Hezký večer!


Už je to nějaký pátek, co jsem podlehla kouzlu za zvýrazněné obočí. A promlouvám skrz um make-up výtvarnice ke všem obloukům obočí z Čech, Moravy, Slezska i ze Slovenska… Prořídlé čárky i pořádná deka jakoby pohled femme fatale potřeboval zateplení, žádá si precizní úpravu. Vypusťme z hlavy permanentní make-up, který většinou dopadá tragikomický  a osvojme si techniku krásného obočí s důrazem na přirozenost.


Beautiful brows náhradní minerální pigment

Jenomže jak na techniku krásného obočí??? K preciznímu vykreslení oblouků můžete si povolat tužky, řasenky, gely i stíny. Nejraději volím stíny, a tak jsem s vlnou zesvětlovacího manévru vlasového šílenství naladila se na Beautiful Brows, Light Brown.

Minerální pigment je nabízen v sadě, která obsahuje kromě revolučního stínu i tři typy šablon, duo štětec rozjasňovač, štěteček na rozjasňovač, zrcátko a pinzetu. Zvolila jsem si náhradní pigment. Slovíčko “náhradní“ mě tak trochu děsilo a obávala jsem se, v jakém balení mi přijde světový hit krásného obočí. Nakonec jsem byla mile překvapená. Jednoduché balení bez újmy udržovalo stín i během mých cestovatelských výjezdů. V škále pěti různých barevných odstínů si každá z nás přijde na své.

Stín jsem si pořídila před létem. Při představě vodního dovádění s noblesou mořské panny, hlavním lákadlem pro mě jednoznačně bylo, že Beautiful Brows se pyšnil titulem voděodolnosti. Tím však jeho kvalita nekončila. Snadná aplikace umožnila pohotový vzhled krásného obočí jako od týmu vizážistů. A s vychytaným grifem ani neopadával. Na základě slov výrobce lze minerální pigment použít i při celkové ztrátě obočí. Jako majitelka cekem obstojného chmýří nemohla jsem se zamyslet nad touto problematikou. Ale sem tam mi ruka ujede ve společnosti pinzety, a tak potvrzuji, že s ním lze dokreslit chybějící místa. Ani otěr či pot nerozhodil dokonalé tvarování obočí. Zvýrazněné obočí, přirozeně vyhlížející vydrželo bez úprav po celý den až do odlíčení.

Ne že by moje rázná povaha vůči kritickému nadhledu kosmetickými vychytávkami nějak změkla, ale opravdu neměla jsem, co vytknout. A tentokrát jsem se ani nechtěla schovávat za vyšší pořizovací cenou jako kámen úrazu. Protože byla jsem zvyklá platit vyšší částky za zvýraznění obočí a takovýchto výsledků jsem se nedočkala…



Cena – 420 Kč



Klady:

  • snadná aplikace, 
  • neopadává, 
  • vodě, otěru a potu odolný, 
  • lze dokreslit chybějící místa, 
  • výdrž po celý den, 
  • přirozený efekt.



Zápory:

  • žádné.




Znáte Beutiful brows? Jak si nejraději zvýrazňujete obočí?



Žádné komentáře:

Okomentovat