pondělí 28. září 2015

Dara bags, psaníčková elegance


Hezký večer!


U minulého příspěvku dovolila jsem si zabrousit do vod – tak trochu zpátky do minulosti, kdy pražský music club Theatro pohltila veselka festivalu Arcolor. I dnes se poohlédnete se mnou po přípravách na přehlídku stylu mladé módy, kterému předcházelo dlouhé módní filozofování. S pozvánkou na módní událost se mě zmocnil tíživý pocit, že nemám, co na sebe.

Z bludného kruhu outfitové seance mě nevyvedla ani garderoba, přetékající zpoza skříně. Po chvilce brouzdání ve sférách internetového pokušení z nakupování, ulovila jsem si šaty, které v mém šatníku povyšovaly s titulem: “ty na přehlídku.“ Jakmile mi zrak úpěl na sbírce kabelek, nepopadla mě pohnutka ženské ješitnosti, ale opravdu jsem postrádala slušivé psaníčko k Asos šarmu.

Zhýčkaná pestrou paletou značek z krabičky krásy Ladybox, vnitřní hlas mi našeptával Dara bags. Zavítala jsem do království ručně šitých kabelek s výsadou neotřelé originality. A nakonec jsem si vybrala z kolekce Cocktail Chic starorůžové psaníčko. Radovala jsem se i z dárku navíc v podání roztomilé klíčenky. V kabelce byla vložená dokonce i cedulka se jménem švadleny, která stála u zrodu psaníčkové elegance.



Znáte kabelky Dara bags? K jaké příležitosti jste si naposledy pořídily novou kabelku? 




Žádné komentáře:

Okomentovat