čtvrtek 3. září 2015

Meduňkové skrblení z MANUFAKTURY



Hezký večer!


Znovu si tady povzdechne vaše básnířka, opěvující kosmetické vychytávky i módní výstřelky. Zachycená v omamné sítí, namíchaných bylinek, kterým jednoznačně vévodila meduňka, srdce postesklo, že po vlně blogo střípků nadšení nejde vám uždíbnout, alespoň trošku té vonné rozkoše. Ať vám, alespoň lahodí můj výlev u MANUFAKTURY Bylinné koupelové soli. Třeba se už opakuji, ale není mi větší odměnou než dlouhý den završit koupelí.

Sůl, navozující atmosféru domácích lázní byla zabalená do pytlíčku ve tvaru kornoutu a převázaná mašlí s výstižným potiskem “MANUFAKTURA“. Na první pohled rozkošné balení se po chvilce seznamovacího otrkávání rozplynulo. A spíše si zasloužilo nálepku nepraktického obalu. Ani nevím, jak se mi to povedlo, jestli v mém bytě přenocovávají skřítkové – zlodějíčci, ale stačila malá nepozornost a mašle byla rázem nezvěstná. Či už s mašlí nebo bez, neustálé zavazování mašle mi neučarovalo. Kornout v sáčkovém provedení byl další tragikomedií. Prošla jsem si i malou zkouškou trpělivosti, aby se sůl, nabitá bylinkami nevydala do všech koutů koupelnové skříňky.

Stačilo se nadechnout voňavé slasti a v mžiku jsem zapomněla na příšerné balení. Celá skříňka nasála náladu bylinného souznění. Součástí výzbroje koupelnové relaxace byla dřevěná odměrka. Kornout pojal 300 g výbavy z dílny MANUFAKTURY a doporučení na popisku navádělo na jednu lázeň rozpustit cca 100 g. To by však nebylo moc meduňkové legrace, a tak jsem s patřičnou dávkou skrblení vyšla s koupelovou solí až na šest použití. Rozpuštěná sůl ve vodě ztrácela na vonné intenzitě a po osprchování se do kůže vsákl jen lehký obláček meduňkového kouzla.



Klady:

  • překrásná vůně, 
  • příjemná relaxace, 
  • dřevěná odměrka.



Zápory:

  • nepraktické balení.



Máte v oblibě koupelové soli? A znáte Bylinnou koupelovou sůl od MANUFAKTURY?


Žádné komentáře:

Okomentovat