pátek 18. září 2015

Moje nové vlasové “já“




Hezké páteční dopoledne!


Budu si tak trochu hrát na vědmu… Pozorné oko zbystřilo u posledního příspěvku s důvtipem pojmenované – módní filozofování na festivalu mladé módy Arcolor. A jen tázavý humbuk ve vás rezonoval: „Nemá ty vlasy zase světlejší?“ Ano, zase a znovu vydala jsem své dlouhé prameny na milost manévru zesvětlování, neukojeným chtíčem po blonďatém sjednocení. Ale přece jenom s respektem k dlouhé hřívě vydala jsem se šetrnou cestou, ostříleného barvení pod taktovkou hitu Olaplex.

Jako velká cestovatelka moravským krasem, pro svůj barvící obřad zvolila jsem si vyškovský Kinky Salon, kde si mě do parády vzala milá kadeřnice paní Hanáková. Květnové seznámení s Olaplexem, kdy moje hnědé vlasy nabraly světlejší obrátky jako nikdy před tím, žadonilo o sjednocení barvy do přirozenějšího tónu. Vlasová turistika byla mi tentokrát pořádně opepřená. Kadeřnictví se potýkalo s přerušenou dodávkou elektrického proudu. A tak jsem ušetřila kačku u foukané.

Podtón rádiového zpestření nám byl znepřístupněn, a proto jsme si s kadeřnicí vytvořily vlastní éter. Ani ne tak éter hitů vábivé komerční sféry jako spíš tlachání v rozhlasovém stylu. Poháněné výzvou za krásné vlasy, probraly jsme delikatesy politické atmosféry i zabrousily do vod ekonomického procitnutí.  Samozřejmě přišla řeč i na speciál ženské duše: chlapi, vlasy, vlasy a zase vlasy. Po necelém dvouhodinovém maratonu, melírovacího osvěžení a za přídavku barvení tón v tónu, kdy se neopomenul ani do očí bicí odrost, přivítala jsem své nové “sjednocenější já“.


Jak se vám líbí moje nové “vlasové já“? 

zesvětlování s Olaplexem v květnu
můj hnědý základ

Žádné komentáře:

Okomentovat