středa 20. května 2015

Vybarvená paletka NARS ISSIST



I přes rozbouřená mračna přeji krásné odpoledne!

Své životní patálie ponechám stranou a znovu zabrousím do víru dekorativního zkrášlování. Pomocníkem se mi stala paletka NARS ISSIST, která v sobě skrývala bohatou nadílku tvářenek, bronzeru, rozjasňovače i lesku na rty.

Vydala jsem se do Sephory s myšlenkou bez výčitek podlehnout NARS rozjasňovači. Protože jsem na něj měla načtenou samou chválu. Kdyby se nákupní manévry daly klasifikovat jako jazykové dovednosti, kterými dolaďujeme životopisy, tak by ze mě byla zdatná nákupčí na pokročilé úrovni. A tak se trochu stydím přiznat, že při výběru rozjasňovače jsem se cítila jako Alenka v říši divu. Po celá ta léta make-up pobláznění obešla jsem se bez jeho služby. Nakonec dala jsem na radu nákupní asistentky a mým úlovkem se stala paletka.

Po rozbalení paletky ISSIST, na kterém si NARS tým nechal opravdu záležet, se mi představila plastová krabička v celé své kráse. Zrcadlo na vnější straně paletky, vyšperkované logem značky vyzdvihovalo design obalu na originální kousek. Navíc vnější strana paletky se mi nejednou osvědčila i jako praktické zrcátko. A vevnitř bylo schované ještě jedno zrcátkové překvapení, aby make-up úpravy měly prostor.

Istria lesk na rty – světlounce růžový až průhledný lesk na rty, u kterého jsem zejména ocenila, že nelepil a nevysušoval. Protkaný byl třpytivým závojem, třpytky se na rtech jakoby vytratily a zůstal jenom sexy lesk. Líbil se mi na nahých rtech či na lehkém zvýraznění konturkou a stejně tak i přes sytou rtěnku. Pěnový aplikátor umožnil snadnou aplikaci. Ale jak už to tak bývá, lesky napříč značek nerozumí si s jídlem a pitím. Proto i věhlasná značka jakou je NARS, s lehkou svačinkou nebylo stopy po lesku.
Tvářenky – tři ruměnce, mezi kterými jsem rozlišovala pouze v odlišném barevném provedení.
Enrapture blush – cihlová barva.
Enthralled blush – z trojice tvářenek byl právě tento odstín do červena vyladěný třpytivým povrchem. Po nanesení na tváře, třpytky splynuly do ztracena.
Roman Holiday blush - překrásná “brabie“ růžová barvička.
Tvářenky spojovala výdrž po celý den a musím uznat, že jak jsem si vždy pochvalovala MAC tvářenky, tak NARS je překonal.

Albatros highlighting blush powder – s pudrovým rozjasňovačem ve zlatavém nádechu vyhrála jsem si pod obočí, do vnitřního koutku oka a na lícní kosti. Jak jsem ho okukovala v Sephoře, tak zlatavý odstín mě dost vyděsil. Odvážila jsem se a na kůži vypadal fantasticky.

Laguna bronzing powder – pudrový bronzer v ideálním odstínu, který bude slušet bledulkám i milovnicím opálené kůže. Bez opravování vydržel po celý den a neobsahoval třpytky.


Klady:

  • originální design obalu, 
  • lze využít i jako zrcátko, 
  • multifunkční pomocník, 
  • cestovní balení, 
  • lesk na rty nelepí a nevysušuje, 
  • krásné odstíny tvářenek, 
  • tvářenky vydržely po celý den, 
  • stejně tak i rozjasňovač a bronzer vydrřely po celý den.


Zápory:

  • vyšší pořizovací cena.



Znáte paletku NARS ISSIST? Neumíte si představit svůj make-up rituál bez rozjasňovače nebo se bez něj hravě obejdete?

NARS Enrapture Blush, NARS Enthralled Blush, NARS Roman Holiday Blush,
NARS Albatros Highlighting Blush Powder, NARS Laguna Bronzing Powder
NARS Istria Lip Gloss
NARS Istria Lip Gloss
NARS Istria Lip Gloss
bez blesku: Istria Lip Gloss, Enrapture Blush, Enthralled Blush, Roman Holiday Blush, Albatros Highlighting Blush Powder, Laguna Bronzing Powder
s bleskem: Istria Lip Gloss, Enrapture Blush, Enthralled Blush, Roman Holiday Blush, Albatros Highlighting Blush Powder, Laguna Bronzing Powder



Žádné komentáře:

Okomentovat